| ionica18 a întrebat:

Intrebarea mea este adresata unui politist care ar putea sa ma ajute cu ceva informatii utile. Situatia mea este urmatoarea: eu sunt elev la liceu si traiesc in caminul scolii. Intr-o seara de vineri spre sambata am consumat cu baietii din camin ceva bere, ne-am imbatat un pic si am dat muzica la maxim la sistem si am mai facut galagie. Pedagogul nu a putut sa ne linisteasca si de aceea a sunat la 112. Au venit doi politisti care ne-au luat datele de identitate ale noastre (eu am 18 ani) si au plecat. Dupa aceasta si noi ne-am linistit si ne-am culcat.
Luni am fost chemati de directoare sa ne anunte ca ne scade nota la purtare. Dar de politie nu mai stiu nimic de cinci zile. vreau sa stiu ce ar putea sa ne faca, adica sa ne puna o amenda sau ceva mai grav. Habar nu am, sau datoria dumnealor este sa anunte institutia de invatamant pentru a lua masuri scoala.
Oricum va multumesc pentru orice raspuns.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Conform L.61/1991, rep. in 2014, citez:
"ART.2.Constituie contravenţie săvârşirea oricăreia dintre următoarele fapte,  dacă nu sunt comise în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracţiuni: