anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma numesc Stefan.
Am reziliat de curand un contract la rcs-rds si din partea mea de vedere am fost "incarcat" pe nedrept cu taxe si facturi. Am avut la rcs un contract ce continea cablu tv, internet prin cablu, telefonie fixa, modem de la dansii. Am ajuns la sediul rcs rds sa achit factura si am dat de o femeie foarte "irascibila" care mi-a spus ca modem-ul nu il poate primii pe motiv ca se misca varful modemului (in rest nu are nimic merge foarte bine ) la care am acceptat si mi-a scos cartela din modem (pe motiv sa nu o mai platesc si pe aceasta ). Acum am primit factura si observ ca mi-a venit plata cartelei pe care am predat-o si modem-ul pe care dupa spusele dansei e stricat (dar acesta merge foarte bine ) si trafic de telefonie dupa ce ca am predat telefonul fix. Tin sa mai zic ca in momentul cand mi-a zis ca trebuie sa achit toata valoarea lui am intrebat daca nu exista atunci un centru de reparatii la dansii aceasta refuzand sub orice pret. Am incercat la sediul lor sa le spun ca aceasta actiune o consider un abuz la adresa mea. Ea raspunzand nu ma intereseaza trebuie sa platiti toata contravaloarea modem-ului. Astept raspunsul dumneavoastra la sesizarea mea!

3 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

DEPINDE de termenii care erau menţionaţi în Contract şi dacă erai în perioada minimă contractuală!

Studiază cu ATENŢIE Contractul avut cu ei...


Apoi, în altă ordine de idei, NU ar fi trebuit să predai nici cartela şi nici modem-ul ( la momentul respectiv ).

Ar fi TREBUIT să mergi cu modem-ul la Service-ul lor şi aveau OBLIGAŢIA să ţi-l REPARE gratuit deoarece plăteai chirie pentru modem!

Abia după ce îl reparau, ar fi trebuit să mergi înapoi şi să le predai, dar să CERI/primeşti o Adeverinţă ( un Proces-verbal de predare-primire ) cu care să poţi DOVEDI că le-ai predat!

În acel caz, NU te mai aflai în această situaţie!

În privinţa traficului de telefonie, DEPINDE de tipul abonamentului şi de termenii din Contract...

Acum poţi depune o Sesizare scrisă la sediul principal, Sesizare care să fie înregistrată şi la care TREBUIE să-ţi răspundă în termenul legal de 30 de zile!

O poţi depune personal, sau o poţi trimite prin Poştă, recomandată cu Confirmare de primire.

Eventual, dacă ai şi ceva "dovezi", poţi face o Sesizare şi la Protecţia Consumatorului...


Toate cele bune.

| mordrok a răspuns:

Problema sta in felul urmator. daca tu ai contract cu ei gen pe 24 de luni.tu esti obligat sa platesti..si faza cu reparatul.ei au un sediu care repara sau daca nu schimba orice tine de rds. daca esti din Bucuresti este pe langa casa poporului daca esti din alt oras intereseaza-te pe net
sper sa iti fi fost de ajutor...

| anonim_4396 explică (pentru mordrok):

Am intrebat-o pe doamna de la ghiseu de service la care dansa mi-a raspuns ca nu se poate repara... asta fara ca macar sa se duca la dansii sa ii intrebe. La care eu m-am gandit cu ce se ocupa ei mai exact? Este vorba de un plastic amarat cu doua clemite care tine sa nu se mai miste usb-ul dar sa nu va ganditi ca e vb de cv foarte serios ci sunt doar doua clemite care il tine fix. In rest modem-ul nu are nimic merge la fel de bine ca si inainte!