| MiniMimi a întrebat:

Stiti cumva cum se numeste melodia din episodul 100 din Violetta pe care o canta Ludmila la inceputul spectacolului? Si stiti cumva cum se numeste melodia pe care o canta Francesca, dar apoi Pablo a spus sa o cante Ludmila, si apoi Ludmila a renuntat la melodia Francescai pentru ca nu ii iesea o nota? Stiti melodiile? Dau fundita

Răspuns Câştigător
| powergirl a răspuns:

Iată cine cântă melodiile serialului Violetta
01. En mi Mundo - Martina Stoessel
02. Algo Suena en mi - Lodovica Comello Candelaria Molfese & Facundo
03. Destinada a brillar - Mercedes Lambre Rodrigo Velilla Alba & Jorge Blanco
04. Te creo - Martina Stoessel
05. Voy por ti - Jorge Blanco
06. Juntos somos mas - Mercedes Lodovica Candelaria & Facundo
07. Entre tu y eu - Pablo Espinosa & Martina Stoessel
08. Dile que si - Jorge Blanco Nicolas Garnier & Rodrigo Velilla
09. Junto a ti - Martina Stoessel & Lodovica Comello
10. Tienes Todo - Martina Stoessel & Pablo Espinosa
11. Veo Veo - Martina, Lodovica & Candelaria
12. Habla si Puedes - Martina Stoessel
13. Ven y Canta - Martina Facundo Rodrigo Nicolas Pablo Jorge

1. "Ser Mejor"- Cast of Violetta
2. "En Mi Mundo" – College 11/Martina Stoessel
3. "Tu Foto De Verano"- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento
4. "Mi Perdicion"- Martina Stoessel/Rock Bones
5. "Te Esperare" -Pablo Espinosa
6. "Verte de lejos" -Pablo Espinosa
7. "Cuando Me Voy"- Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Nicolas Garnier/Rodrigo Velilla/Samuel Nascimento
8. "Ahi Estare"- Facundo Gambandé/Mercedes Lambre
9. "Podemos" -Jorge Blanco/Martina Stoessel
10. "Tienes El Talento"- Alba Rico/Facundo Gambandé/Jorge Blanco/Lodovica Comello/Martina Stoessel/Mercedes Lambre/Pablo Espinosa/Ruggero Pasqualini


Iată toate melodiile serialului Violetta 2 de la Disney Channel – Tracklist Hoy Somos Mas

Hoy Somos Más (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
Entre Dos Mundos (Jorge Blanco)
Yo Soy Así (Diego Dominguez)
Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre & Alba Rico)
Euforia (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
Codigo Amistad (Martina Stoessel, Lodovica Comello & Candelaria Molfese)
Como Quieres (Martina Stoessel)
Alcancemos las Estrellas (Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Mercedes Lambre & Alba Rico)
Nuestro Camino (Jorge Blanco & Martina Stoessel)
On Beat (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
Algo Se Enciende (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Martina Stoessel, Lodovica Comello, Candelaria Molfese, Facundo Gambandé, Mercedes Lambre, Nicolas Garnier, Alba Rico, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
Luz, Camara, Acción (Jorge Blanco, Samuel Nascimento, Ruggero Pasquarelli, Facundo Gambandé, Nicolas Garnier, Diego Dominguez & Xabiani Ponce de León)
Si Es por Amor (Martina Stoessel & Mercedes Lambre)


1 răspuns:
| geo4ever a răspuns:

Nu stiurolling on the floor