| Scotianca a întrebat:

De ce sunt oameni pe acest site care nu au citit Biblia in viata lor si habar nu au cu ce se mananca dar se ofera sa dea ''sfaturi'' altor oameni care probabil sunt crestini incepatori sau doresc sa se apropie de Dumnezeu? Oare nu constientizeaza ca, conform religiei crestine trimit acei oameni in iad cu raspunsurile lor eronate?

Răspuns Câştigător
| J0B0MAT a răspuns:

Da teoretic când te naști nu știi nimic, să mergi, să vorbești, etc, dar în timp înveți lucruri.Gen dacă te lovește cineva și vezi că te doare, imediat înveți că loviturile sunt ceva rău.Dar sigur, oamenii pot gândi diferit și avea alte viziuni asupra binelui.Eu din diverse motive, consider că de exemplu violul, crimele, discriminarea pe criterii de gen, religie, orientare sexuală, rasă sunt lucruri rele.Atât mă duce pe mine capul, alții le consideră bune, motiv pentru care le și fac.

46 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Cum zicea un profesor universitar de Biblie, mii de oameni au fost condamnati la moarte pentru ca au citit Biblia si intrerpretat-o altfel decat voia clerul.

Interpretarea Bibliei este una dintre cele mai spinoase probleme din lumea occidentala.

| mODIN a răspuns:

"conform religiei crestine trimit acei oameni in iad"

Tu crezi ca cineva care incearca sa invete sa fie un om mai bun, dar care primeste un sfat usor eronat de la altcineva, si il urmeaza avand intentii morale va ajunge in iad? Crezi ca Dumnezeu e atotstiutor dar nu e in stare sa inteleaga ca lucrurile depind de context?

| EestiSodalane a răspuns (pentru mODIN):

Fata asta are o viziune extrem de dubioasă și anxioasă a religiei Creștine. Ea crede că dacă nu esti din care afara de înspaimantat nu intelegi Biblia, deși Hristos ne spune sa nu fim ingrijorati si ca tot ce nu e pace vine de la cel rau.

| Scotianca explică (pentru EestiSodalane):