| măcheamăăăî a întrebat:

A incercat cineva Roaccutane? Ceva efecte pozitive ati observat? sau doar negative?

Ps: sa vorbeasca cei in cunostiinta de cauza daca se poate.happy

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
| BIOO a răspuns:

Buna ziua! Eu te sfatuiesc sa folosesti doar produse CERTIFICATE BIO pentru ten, deoarece aceste chimicale nu-ti rezolva problema, ci din contra ti-o agraveaza! Toate firmele acestea, nu fac altceva decat sa va amelioreze cauza, dar dupa, tenul vostru va fi bomba acneica! Incercati sa va rezolvati cauza din interior spre exterior! Deoarece se poate! Da-mi mesaj in privat cu id-ul ta si te indrum ce sa faci! Sunt Contra medicamentelor chimice si a operatiilor! Sanatate!

| BIOO a răspuns:

Iata ca acest medicament, Roaccutane, este considerat cel mai avansat in tratarea acneei.
Roaccutane este prescris de medicul dermatolog in cazurile de acnee severa, daca toate celelalte tratamente anti-acnee nu au dat rezultatele dorite.
Roaccutane este dat pacientilor care au acnee severa, in functie de numarul de kilograme.
Este posibil, ca la inceputul tratamentului cu Roaccutane sa observati o inrautatire a acneei, deoarece mai intai Roaccutane scoate mizeriile din interior, urmand vindecarea.
Durata tratamentului cu Roaccutane poate tine intre 3luni si chiar 1-1, 5 ani, in functie de doza prescrisa.
Roaccutane provoaca multe controverse in lumea medicala din cauza efectelor secundare multiple, cum ar fi uscarea excesiva a buzelor(si a corpului), depresia, caderea parului, dureri stomacale, afectarea ficatului.