| bunica a întrebat:

Am un nepotel de 3 anisori si face amigdale foarte des, si de doua ori pe luna. a facut antibiotice injectabil, siropuri dar infectie in gat face foarte des.cunoaste cineva o metoda s-a nu mai faca infectie in gat?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Dara a răspuns:

Are sistemul imunitar slabit de la atatea medicamente. Eu nu sunt medic, dar am o fetita de 3 ani si ceva experienta. Anul trecut, pentru ca-i cresteau si maselutele, reuseam sa ajungem la doctor (medicul de familie + urgente) cam de trei ori pe luna cu faringita acuta, amigdalita pultacee si temperaturi care nu scadeau sub 39 de grade orice i-as fi administrat. Eram disperata si doctorita de familie, speriata. Pana la 2 ani fetita mea nu racise deloc si acum ne mutasem practic in fata cabinetului si in camera de garda de la urgente. Atunci i-a prescris Baraka (pentru copii de 100mg). O capsula/3x pe zi, timp de o luna de zile, pauza si apoi repetat tratamentul. Capsulele de Baraka sunt din ulei de chimen negru si asigura cresterea imunitatii la copii. I-am administrat acest tratament si de 1 an nu am mai avut nici o problema cu ea. Nici asta iarna nu a racit si noi am avut gripa, dar ea nu a luat nimic. I-a priit foarte bine acest medicament si din cand in cand il mai repetam.
Acum ii dau sirop Septilin care este foarte laudat ca ar creste imunitatea. Poti intreba la famacie despre aceste suplimente si poti discuta si cu un medic, pentru a fi mai sigura. Multa sanatate micutului!

8 răspunsuri:
| dy a răspuns: