| AlexLol900091 a întrebat:

As dori sa urmez facultatea de medicina, dar nu imi este foarte frica deoarece nu am avut niciodata ocazia sa vorbesc cu un medic si sa ii pun anumite intrebari la care nu am gasit raspunsuri clare, cum ar fi: cat dureaza rezidentiatul pentru chirurgie.si multe altele
Aveti idee cum as putea intra in legatura cu un medic dornic sa imi explice unele lucruri?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu sunt medic, ma poti intreba in privat tot ce iti doresti sa stii.
Rezidentiatul pe chirurgie dureaza intre 5 si 7 ani.

| roxkiss a răspuns (pentru Brigaela):

Salut salut, stiu ca a trecut ceva timpt, si ma scuzati ca am intrat in discutie dar, as dori sa aflu niste detalii in privinta universitartii de medicina, si despre aceasta profesie in genereal, daca imi permiti,?

| Brigaela a răspuns (pentru roxkiss):

Te ascult (aici sau in privat)

| roxkiss a răspuns (pentru Brigaela):

Merci mullt, pai am skipe, pe altele nu prea intru, )) as dori sa intreb cam ce se studiaza, cum este? e chiar foarte greu? eu am fost in spital cu osteomielita septica, si de atunci mi-a placut f mult scheletul, corpul uman, aveam intentia sa studiez, mi-am pus ca tel sa devin doctot, ma gindesc sa fiu traumatolog, sunt in a 9, si incerc sa studiez suplimentar biologia, ce sa zic chimia imi place dar nu tare, as dori sa intreb de material si de cum este sa fii dorctor? ( la sckipe ma gasesti cu numele de ruxandutsa97 ) mersi mult

| Brigaela a răspuns (pentru roxkiss):