| marga09 a întrebat:

Ati fost vreodata la vreun cabinet de biorezonanta? eu mi-am facut o programare pentru maine si as vrea sa stiu ce o sa-mi faca?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| mariobros a răspuns:

Eu am gazduit o perioada de timp o echipa de 2 medici care veneau periodic la programari pentru a-i consulta pe doritori. Sincer nu credeam in chestia ca iti citeste campul energetic al corpului si in functie de interpretare te lamureau de ce suferi. Mentionez ca erau doctori cu experienta, atestate in domeniu, si se vedea dupa conversatiile purtate cu ei ca nu sunt medici de colt de bloc. Aveau un receptor sau traducator, nu mai retin exact cum se numea acel aparat, iti puneau niste senzori la picioare, maini, cap, si dupa un timp se stabilea un diagnostic homeopat sa spun asa. De exemplu, la prima consultatie, tatal meu nu le-a spus de ce anume sufera, lasandu-i pe ei sa vada ce le iese; afectiuni la inima, slaba oxigenare a corpului (tot din cauza inimii), afectiuni ale ficatului, exact cele de care suferea tatal meu. Fiind si obez a inceput un tratament bazat exclusiv pe produse naturiste, o data pe saptamana cand veneau i-l conectau la acel aparat si probau daca respectivele produse produceau in corp efectul scontat, daca nu le schimbau pana ce au ajuns la un complex de produse care se adecvau strict corpului tatalui meu. A slabit 29 de kilograme, el stand majoritatea timpului in pat ( dubla coxartroza), deci fara gimnastica, si avand varsta de 55 de ani, varsta la care nu prea mai dai kg asa usor jos, in vreo 7-8 luni ca timp de tratament.