| Eu_8005 a întrebat:

Cu ce as putea trata stomatita(aftele bucale)? nu conteaza ce remediu.nu mai potcrying

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| noktambul a răspuns:

Gargara cu ceai de musetel, badijonari cu extract de lemn cainesc (il gasesti la farmaciile naturiste). Nu lua antibiotice, ca nu au absolut niciun efect! Evita mancarea sarata, condimentele si alimentele acide. Iti doresc sanatate maxima!

| marrr a răspuns:

Cu Tantum Verde spray, cate doua pulverizari, de 3 ori pe zi. Si eu am avut si asa mi-a trecut.

| greieras a răspuns:

Buna sunt Mirela si sunt asistent medical.Stomatita sau asa numita afta bucala are un remediu simplu este vba despre un medicament numit glicerina boraxata este foarte dulce si ate efect regenerator al tesutului mucoasei bucale, sper ca o sa incerci si ca imi vei da dreptate cu o funditahappy

| NuEsteDisponibilNumeleAndreiSimplu a răspuns:

Bicarbonat de sodiu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Glicerina boraxata

| RoxanaM a răspuns:

Glicerina boraxata, e cea mai buna.

| elena3358 a răspuns:

Tratament homeopatic stomatita

Apis: inflamatie (roseata, umflaturi, durere) la nivelul cavitatii bucale; lueta (omusorul) este umflata, dand impresia unei limbi de clopot; senzatie de constrictie si intepaturi in gat, agravate de contactul cu lichide calde, ameliorate de contactul cu lichide reci.
Capsicum: miros greu (si cu senzatia de acru) al gurii; buzele umflate, fisurate; senzatia de arsuri si de constrictie la nivelul cavitatii bucale si al gatului; dureri in gat agravate intre doua inghitituri; mucoasa bucala si faringiana este de aspect rosu inchis.