| Eu_8005 a întrebat:

Cu ce as putea trata stomatita(aftele bucale)? nu conteaza ce remediu.nu mai potcrying

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
8 răspunsuri:
| noktambul a răspuns:

Gargara cu ceai de musetel, badijonari cu extract de lemn cainesc (il gasesti la farmaciile naturiste). Nu lua antibiotice, ca nu au absolut niciun efect! Evita mancarea sarata, condimentele si alimentele acide. Iti doresc sanatate maxima!

| marrr a răspuns:

Cu Tantum Verde spray, cate doua pulverizari, de 3 ori pe zi. Si eu am avut si asa mi-a trecut.

| greieras a răspuns:

Buna sunt Mirela si sunt asistent medical.Stomatita sau asa numita afta bucala are un remediu simplu este vba despre un medicament numit glicerina boraxata este foarte dulce si ate efect regenerator al tesutului mucoasei bucale, sper ca o sa incerci si ca imi vei da dreptate cu o funditahappy

| NuEsteDisponibilNumeleAndreiSimplu a răspuns:

Bicarbonat de sodiu.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Glicerina boraxata

| RoxanaM a răspuns:

Glicerina boraxata, e cea mai buna.

| elena3358 a răspuns:

Tratament homeopatic stomatita

Apis: inflamatie (roseata, umflaturi, durere) la nivelul cavitatii bucale; lueta (omusorul) este umflata, dand impresia unei limbi de clopot; senzatie de constrictie si intepaturi in gat, agravate de contactul cu lichide calde, ameliorate de contactul cu lichide reci.
Capsicum: miros greu (si cu senzatia de acru) al gurii; buzele umflate, fisurate; senzatia de arsuri si de constrictie la nivelul cavitatii bucale si al gatului; dureri in gat agravate intre doua inghitituri; mucoasa bucala si faringiana este de aspect rosu inchis.
Muriatic acid: uscaciunea mucoasei bucale si faringiene (a gatului); buze uscate, crapate; limba uscata; afte; ulceratii profunde cu o baza dura.
Nitric acid: salivatie abundenta; buze crapate; ulceratii pe fata interna a obrajilor, cu margini neregulate, sangerand usor uneori, pete brune, dureroase; dureri intense la inghitit cu senzatia ca exista o aschie de lemn infipta in faringe.

Regim igieno-dietetic

Aftele pot fi provocate de consumul unor alimente acide sau acidifiante, printr-un exces de alimente iritante (ardei, piper, mustar, nuci), prin carenta de vitamina A.
Un meniu echilibrat previne aparitia stomatitei si a aftelor. Consumul de alimente care contin vitamina C, al sucului de varza cruda (cate 2 linguri la fiecare masa), al germenilor de grau poate duce la disparitia aftelor...

Întrebări similare