anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Am si eu mai multe probleme.
Am 33 de ani. Am o viata destul de plictisitoare si anosta.
Lucrez ca sofer pe camion, plec cate 2 - 3 luni de acasa. Nu am copii, prietena si spre rusinea mea locuiesc inca cu parintii la aceasta varsta, si asta pentru. ca nu am bani sa-mi cumpar o locuinta. Am cativa prieteni dar ii numar pe degetele de la mana. Amici am mai multi dar nu ii pot considera prieteni. Ma inteleg bine cu parintii, desi nu mi-au reporsat niciodata asta, simt oarecum ca stau pe capul lor. De obicei cand sunt acasa, ma incui in camera mea, stau pe Facebook sau ascult muzica pe Youtube toata ziua. Mai ies seara la o bere pentru. a scapa de monotonie. Ma limitez la 1 - 2 beri la 0, 5 litri, nu exagerez.