| Aligator0108 a întrebat:

Cum aș putea scăpa de atacurile de panică?

Nu am trăit niciodată într-o comunitate foarte prietenoasă și, de obicei, iau în serios orice lucru ce mi se reproșa. Deși încerc să gândesc pozitiv, nu pot. Am aceste atacuri de panică zile încontinuu și mi le invoc singur chiar dacă nu am această intenție.

Nu am încredere în medicamente, precum Xanax. Le consider eficiente doar pentru o perioadă scurtă de timp.

Am nevoie niște sugestii concrete. Rog seriozitate.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Donsavas a răspuns:

Consulta un psihiatru! Sunt si medicamente cu efect pe termen lung care nu dau dependenta si te ajuta sa treci peste atacuri. Dacă Nu, poti bine mersi sa trăiești cu ele. Cand te deranjează ceva cu adevărat, te tratezi.

| Ha0t1c a răspuns:

Xanax-ul este extrem de eficient, dar produce dependenta si se încearcă eliminarea lui completa de pe piata si inlocuirea cu medicamente mai prietenoase. Un medic psihiatru te poate ajuta. Partea cu gandurile e si problema mea.

| HatzzzJhonule a răspuns:

Ai putea sa te duci la psihiatru. Gândește mai pozitiv, fi mai sociabila...

Întrebări similare