| unmaryo a întrebat:

La dentistii ce lucreaza cu casa de asigurari aparatul dentar si cariile se fac gratuit? Am 17 ani si sunt elev si locuiesc in Vaslui.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Dragobeta a răspuns:

Cariile se fac singure. Stomatologul le trateaza.
Putini stomatologi sunt cei care accepta trimiterea de la medicul de familie. Dar inteleg ca esti minor si atunci sunt obligati sa o faca. Numai sa nu gaseasca niste pretexte ca nu au, ca nu exista, ca...

4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Aparatul dentar prin CASA de Asigurari? glumesti cred, ai idee cat costa pe fiecare parte (sus+jos) un aparat dentar?
unii am auzit ca mai fac "carii" cand si cand, dar sunt extrem de putin in Romania ...pentru ca nu renteaza! este sinonim cu munca pe gratis...cand te plateste "casa"?
la cabinetele particulare totul se face pe bani, asa cum este si normal

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Casa de asigurari nu dă bani pentru asa ceva, cariile si aparatul dentar ti le faci cu plată nu se deconteaza prin casa de asigurari.

| alina2k18 a răspuns:

Am vazut ca ar exista cativa care cu lucreaza cu CAS dar in nici un caz pentru aparate dentare, plus ca astepti loc ca se fac programarile in functie de fonduri.
Plus ca pentru aparat dentar te duci la ortodont.
Dentistii sunt si ei pe categorii: ortodonti care se ocupa cu aparatele dentare ca s-au specializat pe asta, endodonti la care faci tratamente de canal la microscop si altele si implantologi de se ocupa cu implant, chirurgie dar fac si plombe si altele, in functie de cati pacienti au.
Astia cu clinici mari te paseaza la colegii tineri cand e vorba de plombite, tratat carii, detartraje.