| GyS2018 a întrebat:

Remedii naturiste pentru dureri de dinti si urechi? Sunt insarcinata si nu pot lua pastile. Va rog sa raspundeti ca nu mai pot de durere.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
13 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Discuta cu ginecologul tau. Si eu sunt insarcinata, dar am o lista de medicamente pe care le pot lua, iar pe ea sunt doua medicamente de durere (Flamexin si Paracetamol)

| GyS2018 explică (pentru Brigaela):

Luni ajung la ginecolog. Sa iti traiasca bebele sa fie sanatos si nastere usoara.

| Brigaela a răspuns (pentru GyS2018):

Si tie la fel

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Aaaa, si tot ginecologul mi-a zis sa fiu foarte atenta cu remediile naturiste, fiindca marea majoritate sunt periculoase in sarcina

| Isabelamaria21 a răspuns:

Pentru durerea de masea încearcă sa ții apa rece în gura, eu asa îmi calmam durerea de masea.

| GyS2018 explică (pentru Isabelamaria21):

Apa rece? Am sensibilitate extremde mare la rece, si apa o beau cu paiul.

| ziptrack a răspuns:

Gargara cu ulei de masline extravirgin. Cautati "oil pulling" pe google, eu asa am scapat de o infectie destul de nasoala.

Faceti gargara de 2-3 ori pe zi cate 10/15 minute dar sa nu cumva sa inghititi uleiul dupa ce faceti gargara, ci scuipati-l si clatiti gura.

Un alt lucru deosebit de important e sa nu consumati bauturi acide deoarece aciditatea ataca smaltul dintilor, de unde si durerea.

| GyS2018 explică (pentru ziptrack):

O sa incerc. Multumesc.

| ViolaTM a răspuns:

Ştiu că te Poti spală cu ulei de cocos, este un antibiotic natural.
Bagă vată în urechi. Sau poartă banderolă pe orechi mereu, eşti mai sensibilă acum şi e normal.