| Mihai314 a întrebat:

Salut TPU
As dori niște propuneri de mâncare care sa nu îngrașe. Eu sunt student, mai primesc pachet de la părinți sau îmi mai comand, Însă vreau sa încep sa mananc mâncare mai ok pentru ca as dori sa slăbesc câteva kg. De obicei am timp doar seara 2-3 ore sa gătesc ceva, Însă nu știu ce. Aș dori propuneri de mâncăruri care sa nu îngrașe și care sa ma ajute sa slăbesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Dianaaa43 a răspuns:

Sa știi că orice mâncare dacă o mănânci într-o cantitate rezonabilă, nu îngrașă, totul depinde de numărul de calorii pe care îl mananci. Nu exista o mâncare anume care să slăbească, depinde de cat de disciplinat esti. Indiferent daca mănânci fructe sau ceafa de porc la ora 22, ambele te vor îngrașalaughing. Ideal ar fi sa mănânci tot ce îți place pe parcursul zilei, dar după maxim ora 19 sa încerci să nu mai mănânci, altfel ai să te menții, sau chiar ai să slăbești.

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

La cît de scumpă este mincarea nu o sa ai bani sa maninci mincare sanatoasa, asa ca o sa faci foamea, este unica solutie sa slabesti. Degeaba maninci mincare mai ok asa crezi tu ca este mai ok, toata mincarea are aditivi E uri care inseamna cancer, toata mincarea pe care o cumpărăm este procesată, nimic numai este natural, fructele si legumele sunt si ele stropite cu diverse substante care fac rau corpului uman.

| Violleta2022 a răspuns:

Toate mancarurile ingrasa, daca le mananci in cantitati mari ori nu faci deloc sport.