Salut,
Daca vrei sa verificam o situatie punctuala, ne poti trimite mai multe detalii, precum si numarul de telefon, prin mesaj privat.
O seara buna,
Orange Helper
Buna,
Te sfatuim sa-i contactezi direct pe cei de la Orange - https://www.orange.ro/servicii/serviciul-clienti/
Firma de recuperare creante sa isi vada de treaba lor. Dupa ce s-a expirat abonamentul Orange trebuie sa te sune zilnic din 3 in 3 ore sa rezolvati treaba. Chiar si telefonic se poate incheia acel contract care de fapt...s-a incheiat. Orange pur si simplu trebuia sa iti taie semnalul pana cand te duci tu sa prelungesti contractul. Prelungirea contractului fara stirea clientului nu este ceva normal. Si in primul contract scrie destul de clar ca daca nu achiti serviciul pentru cat ai semnat, perioada de contract, iti va taia intrerupe serviciile si vei plati pentru asta. Dar numai in perioada de contract. Odata ce s-a terminat contractul, Orange trebuia sa te contacteze. Ori, au tacut malc si ti-au bagat pe gat semnal in continuare. TU ar trebui sa te duci la tribunal. Firma de recuperare sa nu isi ia vreuna in bot, asa cum s-a mai intamplat.
tzutzy_3632 întreabă: