anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt incepator la sala. abia am reusit sa mi fac un program destul de bun. si n rest, la sala, fac si eu ce stiu mai bine. la aparate.
Intr o zi, mi a aratat un profesor de pe acolo cum sa mi lucrez tricepsul. si mi a aratat o gramada de exercitii cu gantere. foarte foarte bune.
Imi puteti spune sau sa mi dati un link cu alte exercitii? dar sa mi explice tot asa de bine, sau sa mi arata macar ca eu nu prea stiu nimic.
Luni fac piept si umeri si as vrea sa stiu ce sa fac caci la sala nu cunosc decat un aparat pentru piept.
Uitati si programul meu si spuneti mi cum vi se pare:
Luni - piept umeri
Miercuri - spate abdomen
Vineri - biceps triceps.
Ma puteti ajuta va rog?

13 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

Programul e bun, picioare nu faci?

Apropo, incepe mereu cu un exercitiu de baza la orice grupa si abia apoi cele de izolare.

Exercitiile de baza sunt :

piept : impins cu haltera plan orizontal
spate : tractiuni
biceps : flexii cu bara dreapta din picioare
triceps : impins cu priza ingusta sau flotari la paralele
zona lombara : indreptari cu haltera
umeri : presa militara
coapse : genuflexiuni cu haltera
abdomen : abdomene la banca ( clasic )
gambe : ridicari pe varfuri cu greutati

Gasesti pe net cum se fac.

| zorensen a răspuns (pentru Cosmin86):

Foarte bun raspunsul.
am inceput sa fa cum, zici tu aici si se observa diferentele
o sa iti dau funda la una din intrebarile melebig grin

| Cosmin86 a răspuns (pentru zorensen):

Mersi de apreciere, dar nu raspund pentru funda. Raspund si la intrebari unde s-a dat deja.

Doar un copil mic se uita la funda si da un raspuns superficial pentru ea, eu dau raspunsuri pentru ca sunt pasionat de acest domeniu, ATAT.

Răspuns utilizator avertizat
| AdyP20 a răspuns:

Programul nu e bun. Incearca:
Luni: Piept, deltoizi, triceps
Miercuri: Picioare, abdomen
Vineri: Spate, trapez, biceps

| anonim_4396 explică (pentru AdyP20):

Mc.
Poti argumenta te rog? m ai facut curios.