| sica2 a întrebat:

Salutare la toti, vreau sa va cer cate o parere despre subiectul sala de forta.Vara asta vreau sa merg la sala de forta pun ceva muschi pe mine.Am 17 ani jumate si am o inaltime in jur de 1.83m si 67 kg si nu stiu cu ce sa incep.Adica aud pe toti ceilalti baieti din jurul meu si pe internet oo frate ma fac mare, i-au nu stiu ce proteine adevarate si chestii.Eu nu stiu ce antrenamente sa fac, ce proteine sa iau si alte chestii.
Eu vreau sa mai si cresc putin in inaltime daca se poate adica nu o sa trag sa fortez spatele si articulatiile rau si vreau sa pun si putina masa musculara sa arat bine. Vreau sa va rog sa imi spuneti ce proteine sa iau si ce alimente sa mananc, mai pe scurt un orar ceva ca sunt incepator si nu stiu prea multe.
Ofer fundita celor care ma ajuta.

7 răspunsuri:
| JohnnyBi a răspuns:

Baietii ca sunt mai multi, iau nu i-au.

tu nu ai habar cu ce se mananca sala si repede sari in proteine. alt copil tembel si paralel.
vara asta (aka 3 luni) vei pune 1 kg de muschi. ATAT. cu proteine poate 1.5. la inaltimea ta? insesizabil. corpul uman in primul an de sala pune cam 7 kg de muschi pur in medie. ce vrei intr-o vara? arnold? vezi ce ti-a scris Cosmin.

| Cosmin86 a răspuns:

1. muschii nu se pun intr-o vara, ci in cativa ani ( putina masa musculara = 1 an )

2. http://www.culturism.ro/......tenta.html

Ai acolo un program alimentar si de antrenament.

Invata ce alimente contin proteine si ce alimente contin carbohidrati, astea sunt cele mai importante pentru tine.

| Lαrisα a răspuns:

Ai zis ca ai 1, 83 m. De ce vrei sa mai cresti in inaltime? Vrei sa ai 2m? laughing

| NDC12 a răspuns:

Lasa proteinele ca esti la inceput si daca nu te antrenezi cum trebuie, daca nu mananci bine si daca nu dormi cel putin 8 oe/noapte le iei degeaba. Tu mananca multa carne,branza,lactate, oua, peste, piept de pui, etc.Si proteine poti lua dupa 3-4 luni, dupa ce inveti toate astea.

| BiutzaBia555 a răspuns: