anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

PENTRU TOTI CARE NU INTELEG CE E CU PREZICERILE, VORBELE, DISCUTIILE SI PANICILE DESPRE CUTREMURE EXISTA O EXPLICATIE SIMPLA, ca sa inteleaga toata lumea: In perioada 2004-2006 s-a acumulat o energie foarte mare in scoarta Pamantului care sta,, in adormire" si in perioada aceasta (2009). Faptul ca multi oameni vad poate gresit poate corect nu conteaza un cutremur mare care o sa se intample este justificat stiintific simplu, exista foarte multe energie care trebuie sa se consume.Cutremurele mici produse descare sunt un medicament impotriva cutremurelor mari deoarece elibereaza energia acumulata. Ce spun eu nu sunt aberatii, am aflat ieri de pe site-ul Institului de seismologie aplicata.Chiar acum la otv se vorbeste despre cutremur la Institut.Am postat ca sa nu mai intrebati naiv despre cutremure.

Răspuns Câştigător
eileen
| eileen a răspuns:

Sper sa fie eliberata aceasta energie doar prin cutremure mici...

4 răspunsuri:
assiris
| assiris a răspuns:

Prezicatorii care se dau mari pe la posturi Tv, nu sunt in stare sa prezica nimic, nici macar cite bucati de mancare vor baga in gura la masa de pranz.

| LuS[z] a răspuns:

Sa speram ca "aceasta energie"nu va provoca dezastre...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dar doar Dumnezeu face ce vrea cu noi.happy
Eu zic ca inaint sa radeti sau sa negati orice discutie despre un probabil cutremur care se va produce sa studiati seismologia si sa aflati pareri de la experti in seismologie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: