| Gabidan2000 a întrebat:

Buna seara! Am achizițonat un iPhone 14 pro in urma cu o luna. Trebuie sa-l bag in service pentru 2 săptămâni din cauza unei probleme la o camera. Telefonul a fost achizițonat de la istyle. Am doua întrebări pentru dumneavoastră:
- Trebuie sa execut un backup și apoi sa aduc telefonul la setările din fabrica? (Asta pentru a nu îmi cerceta nimeni in dosarele personale, deoarece consider ca vor avea nevoie sa facă teste la camera)
- Știți cumva pe perioada aceasta as putea primi un telefon din partea lor?
Multumesc!

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Poti muta tot in iCloud, acolo va fi acces doar cu parola ta. Dupa mutare faci resetare fabrica.
Daca intr-o luna ai deja probleme cu telefonul, atunci cere sa fie schimbat cu altul nou!

| Gabidan2000 explică (pentru Bula):

Va dați seama ca asta am spus și eu, dar nu cred ca reușesc asta, din păcate. La banii pe care ii dai pe el, e cam trist sa se strice așa repede. Fără șocuri, făra nimic.voi încerca încă o data sa reușesc, dar nu cred. Doar de exista vreo lege anume sau ceva pe care sa o invoc, altfel.

| Bula a răspuns (pentru Gabidan2000):

Legea spune asa:
Duci marfa inapoi direct la vanzator (nu la service oarecare) impreuna cu dovada platii. Vanzatorul decide daca trimite la reparat sau o schimba.
Daca marfa se strica de 2 ori in timpul garantiei, atunci vanzatorul este obligat sa schimbe marfa cu alta de acelasi model, iar in lipsa sa-ti dea alt model de valoare cel putin identica sau sa-ti returneze integral contravaloarea (e alegerea TA).
https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html