| Stargoz a întrebat:

Salut tuturor! Sunt un elev de casa a 10-a si sunt in cautare de un laptop de cam 5000 de lei pentru orele mele online si de utilizat in general. Incerc sa caut unul si pe site-urile din afara, nu doar din Romania. As vrea un laptop foarte rapid care sa suporte multitasking si care sa ma tina macar cativa ani. As vrea un laptop cat mai bun de folosit in scopurile acestea:
- pentru utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Acces, etc...).
- pentru utilizarea aplicatiilor Adobe (Photoshop, Lightroom, After Effects, Premier Pro, etc...).
- pentru utilizarea aplicatiilor pentru orele online (Microsoft Teams si Google Classroom).
- pentru viteza in general
- pentru multitasking
- sa duca un joc usor ca Minecraft sau Among Us, nimic care sa consume prea multe resurse.
Bugetul meu este de 5000 de lei. Din pacate, nu ma pricep la detalii tehnice sad, dar incerc sa invat.
Care ar fi cel mai bun laptop pentru pretul acesta si pentru scopurile de mai sus? Multumesc din avans! Dau si funda apropo.

Răspuns Câştigător
| salieri84 a răspuns:

Iti recomand calduros acest model:
https://event.2performant.com/......ents/click

Are placa grafica foarte buna, un procesor puternic, poate rula orice fel de aplicatie si jocuri, racire buna si un raport calitate-pret excelent. E mai mult decat suficient pentru cerintele tale, iar brandul Asus isi spune cuvantul, in tot ceea ce inseamna fiabilitate si calitate a componentelor.

| Stargoz explică (pentru salieri84):

Iti multumesc foarte mult!

10 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Oricare din astea, e mult peste nevoile tale

https://www.emag.ro/......-si-5011/c

| Stargoz explică (pentru sierra1):

Iti multumesc pentru ajutor!

| sierra1 a răspuns (pentru Stargoz):

Să fii iubit

| SingleForOne a răspuns:

La 5000 de lei, cred ca ai trecut demult pragul pentru laptop-ul de gaming. Pana in 3000 de lei, sigur ai putea gasi ceva decent pentru nevoile tale.