| Generalgrevious a întrebat:

Salutare, am o problema la smartwatch care se tot deconecteaza de la bluetooth-ul telefonului Samsung S9+ si de fiecare data trebuie sa il reconectez din aplicatia GloryFit.

Inainte sa am Samsung S9+ aveam Samsung A5 2017 si pe acest telefon mergea perfect dar de cand mi-am concetat smartwatch-ul la S9+ se tot deconecteaza si am bluetooth-ul activat tot timpul, cum as putea rezolva problema asta?

5 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Smart watch ul nu este compatibil cu telefonul.

Răspuns utilizator avertizat
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Din moment ce pe alt telefon nu aveai aceasta problema tu din ce cauza crezi ca ar fi? Incompatibilitate intre telefon si ceas.

Răspuns utilizator avertizat
| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Generalgrevious):

Numai in servis sau sa schimbi ceasul cu alt model compatibil, mergi de unde ai cumparat ceasul si spune le ca nu se sincronizeaza cu telefonul poate stiu ei sa il actualizeze sau sa i ti dea alt model, dar mergi si cu telefonul ca sa probezi acolo ceasuri care se vor potrivi, poate o fi defect acest ceas nimeni nu stie pana nu le vede pe amindoua atit telefonul cit si ceasul si constata ei ca este defect ceasul sau este cum am zis incompatibil ceasul cu telefonul, ce marca de telefon ai? Cauta aceeasi marca sa fie ceasul ca sa se pupe cum se spune, adica sa se potriveasca din prima.