Nu inteleg de ce nu-ti suni provider-ul? Va veni o echipa/un angajat care va face acest lucru gratuit! este datoria lor!
Pai am sunat providerul, a zis ca a descis un deranjament si o sa vina un echipaj in zona(asta a fost acum 2 zile) si au zis ca au fost probleme de tensiune... In fine, problema persista, si i-am sunat iar si au zis iar ca o sa trimita un echipaj in zona. Ma gandeam ca poate problema e de la mine... Daca persista, maine ii sun din nou.
Si eu am patit la fel asa ca incearca sa intri pe ip-ul ruterului care de obicei este pus pe o eticheta pe spatele ruterului si apoi o sa iti ceara un username si o parola care tot pe eticheta aia sunt apoi apesi Quick Setings>Next> selectezi PPPoE apoi bagi usernameul si parola de pe contractul de la cei de la compania de internet apoi te descurci...
OFF TOPIC:Nu te vad prea priceput, cred ca mai degraba ai alta intentie de ai scris aici.
ON TOPIC: Nu sunt chiar atat de...paralel in domeniul asta, stiu cum sa intru in router si alte alea, am incercat si sa resetez routerul si tot degeaba, nu a functionat. Alte idei?