| mandea51 a întrebat:

Salut,am un Samsung C3310, si desi am credit cand apelez ami zice ca nu am credit,mentionez ca cartela "COSMOTE"merge normal an alt telefon,si am introdus an acest Samsung o alta cartela si functioneaza normal,am restat tot telefonul si nimic, ajutati-ma, cei de la Cosmote mi-a zis: "In urma verificarilor efectuate, serviciile sunt alocate corect pe numarul de telefon mentionat de catre dumneavoastra. Va recomandam dezactivarea serviciilor de date din meniul telefonului respectiv si incercati ulterior sa apelati. In cazul in care nu functioneaza nici dupa aceasta operatiune, va rugam sa ne comunicati si numarul de telefon care functioneaza in respectivul telefon pentru a putea inainta o sesizare catre departamentul abilitat."

2 răspunsuri:
| Cr1st1ii a răspuns:

Cel mai bine ar fi sa raportezi problema inca odata la cosmote.

| mandea51 explică (pentru Cr1st1ii):

Multumesc,asta stiam si eu