| Ae1 a întrebat:

Salut! Iphone 12 max, urmatoarea problema, cand este pe modul general si primesc apel suna, se aude 2 3 secunde melodia apoi sunetul dispare desi nu a inchis apelul apare ca pe silentios. Nu stiu cum pot rezolva sunetul este la maxim, insa el dupa cateva secunde nu se mai aude deloc este deranjat pentru ca nu aud apelurile, in rest nu ma deranjeaza, daca stie cineva va multumesc!

2 răspunsuri:
| gabriel2004o a răspuns:

Posibil o defecțiune la senzori
De obicei când ții telefonul în mana ar trebui sa facă așa
Da-i un restart, poate își revine în cel mai bun caz

| Lucian887 a răspuns:

Iată câțiva pași pe care îi poți urma pentru a remedia și, potențial, rezolva problema:

Reporniți iPhone-ul:
O simplă repornire poate rezolva adesea mici defecțiuni de software. Apăsați și mențineți apăsate butonul de pornire și unul dintre butoanele de volum până când apare cursorul de oprire. Glisați pentru a închide iPhone-ul și apoi reporniți-l.

Verificați Modul Silențios și Volumul:
Asigurați-vă că iPhone-ul nu este în modul silențios (comutatorul de pe lateral nu ar trebui să aibă o linie portocalie). De asemenea, verificați că volumul este crescut. Reglați-l folosind butoanele de volum de pe lateralul iPhone-ului.

Verificați Modul "Nu Deranjați":
Asigurați-vă că modul "Nu Deranjați" este dezactivat. Trageți în jos din colțul din dreapta sus al ecranului pentru a accesa Centrul de control și verificați dacă iconița cu luna în creștere este dezactivată.

Resetați Setările de Sunet:
Accesați "Setări" > "General" > "Resetare" și selectați "Resetează toate setările". Aceasta nu va șterge datele dvs., dar va reseta toate setările, inclusiv cele legate de sunet.

Verificați pentru Actualizarea iOS:
Asigurați-vă că iPhone-ul rulează cea mai recentă versiune a iOS. Uneori, actualizările includ remedieri pentru erori. Accesați "Setări" > "General" > "Actualizare software" pentru a verifica dacă există actualizări.

Verificați Rutarea Apelurilor:
Uneori, sunetul apelurilor este redirecționat către un alt dispozitiv, cum ar fi căștile Bluetooth. În timpul unui apel, atingeți iconița de sunet și asigurați-vă că este selectată opțiunea "iPhone".

Resetați Setările de Rețea:
Dacă problema persistă, puteți încerca să resetați setările de rețea. Aceasta va reseta setările pentru Wi-Fi, rețeaua celulară și Bluetooth. Accesați "Setări" > "General" > "Resetare" > "Resetează Setările de Rețea". Notați că va trebui să reintroduceți parolele de Wi-Fi ulterior.

Restaurați iPhone-ul:
Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu funcționează, ar putea fi necesar să restaurați iPhone-ul ca ultimă soluție. Asigurați-vă că faceți o copie de siguranță a datelor înainte și apoi mergeți la "Setări" > "General" > "Resetare" > "Ștergeți tot conținutul și toate setările".

Sursa: https://www.imyfone.com/iphone-issues/iphone-not-ringing/

Dacă problema persistă în continuare după încercarea acestor pași, este recomandat să contactați Asistența Apple sau să vizitați un magazin Apple sau un centru de service autorizat pentru o diagnosticare mai detaliată și o posibilă inspecție hardware.