| D[:x] a întrebat:

As dori un barem cu raspunsuri la clasa a VII-a la concursul de matematica "Evaluare in educatie" din data de 17.10.2009. Link daca se poate. Multumesc

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

30 puncte nota 10

| daniela1999 a răspuns:

Sti ceva Din oficiu, fiecare candidat primeste 10 puncte, maximul fiind de 100 de puncte.



Clasa a II-a

Subiectul I

5 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.

Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

5 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 10 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte, corespunzator notei 8.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele a III-a si a IV-a

Subiectul I

7 itemi cu alegere multipla, fiecare avand cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect. Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

7 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 14 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele V-VIII

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.Pentru fiecare item se acorda 4 puncte. In total 40 puncte.

Subiectul II

10 itemi de completare. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Daca elevul rezolva cei 20 de itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele IX-XII (Programa 1 si Programa 2)

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are 5 variante de raspuns, doar unul este corect.

Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 50 puncte.

Subiectul II

10 intrebari cu grad mediu de dificultate. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Subiectul III

5 probleme cu grad sporit de dificultate, fiecare valorand 2 puncte. In total 10 puncte.



Observatii. Structura subiectelor si modul de concepere sunt abordate astfel incat sa permita desfasurarea concursului de evaluare in timpul de evaluare prezentat pentru fiecare disciplina cu respectarea urmatoarelor cerinte:



- gradul de dificultate este progresiv, conform standardelor curriculare de performanta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina in parte;

- subiectele sunt concepute astfel incat sa realizeze evaluarea privind logica, intuitia, creativitatea, abilitatile si competentele candidatilor avand la baza etapa scolara parcursa, punandu-se accentul pe caracterul practic-aplicativ;

- itemii formulati vor respecta programa MECI si cerintele de ordin metodic, stiintific;

- itemii formulati vor asigura un caracter competitional;



Obiective. Elaborarea subiectelor pentru cele trei etape de evaluare trebuie sa atinga toate obiectivele de referinta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina si an de studiu in parte.

- capacitatea de a realiza rationamente dupa diferite criterii logice, de a clasifica, de a demonstra, de a gasi rapid si eficient solutii in situatii noi, abstractizate;

- capacitatea de a realiza operatii logice (formalizare), de a transfera pe baza de analogii solutii identificate in situatii problematice noi;

- la cei mici (clasele II-IV): dezvoltarea gandirii logice pe baza operatiilor simple de analiza, sinteza si comparatie, corelatii cu suport concret, intuitiv.





HOMEPAGE
MATEMATICĂ
INFORMATICĂ
ROMÂNĂ
ENGLEZĂ
FIZICĂ

CENTRE DE EVALUARE

ADMINISTRATORI TEST

CONTACT

PARTENERI FUNDATIE

Campus Edu - Tabere educationale


Educatia pentru Sanatate


Sigur.info


Din oficiu, fiecare candidat primeste 10 puncte, maximul fiind de 100 de puncte.



Clasa a II-a

Subiectul I

5 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.

Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

5 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 10 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte, corespunzator notei 8.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele a III-a si a IV-a

Subiectul I

7 itemi cu alegere multipla, fiecare avand cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect. Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

7 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 14 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele V-VIII

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.Pentru fiecare item se acorda 4 puncte. In total 40 puncte.

Subiectul II

10 itemi de completare. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Daca elevul rezolva cei 20 de itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele IX-XII (Programa 1 si Programa 2)

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are 5 variante de raspuns, doar unul este corect.

Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 50 puncte.

Subiectul II

10 intrebari cu grad mediu de dificultate. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Subiectul III

5 probleme cu grad sporit de dificultate, fiecare valorand 2 puncte. In total 10 puncte.



Observatii. Structura subiectelor si modul de concepere sunt abordate astfel incat sa permita desfasurarea concursului de evaluare in timpul de evaluare prezentat pentru fiecare disciplina cu respectarea urmatoarelor cerinte:



- gradul de dificultate este progresiv, conform standardelor curriculare de performanta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina in parte;

- subiectele sunt concepute astfel incat sa realizeze evaluarea privind logica, intuitia, creativitatea, abilitatile si competentele candidatilor avand la baza etapa scolara parcursa, punandu-se accentul pe caracterul practic-aplicativ;

- itemii formulati vor respecta programa MECI si cerintele de ordin metodic, stiintific;

- itemii formulati vor asigura un caracter competitional;



Obiective. Elaborarea subiectelor pentru cele trei etape de evaluare trebuie sa atinga toate obiectivele de referinta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina si an de studiu in parte.

- capacitatea de a realiza rationamente dupa diferite criterii logice, de a clasifica, de a demonstra, de a gasi rapid si eficient solutii in situatii noi, abstractizate;

- capacitatea de a realiza operatii logice (formalizare), de a transfera pe baza de analogii solutii identificate in situatii problematice noi;

- la cei mici (clasele II-IV): dezvoltarea gandirii logice pe baza operatiilor simple de analiza, sinteza si comparatie, corelatii cu suport concret, intuitiv.





HOMEPAGE
MATEMATICĂ
INFORMATICĂ
ROMÂNĂ
ENGLEZĂ
FIZICĂ

CENTRE DE EVALUARE

ADMINISTRATORI TEST

CONTACT

PARTENERI FUNDATIE

Campus Edu - Tabere educationale


Educatia pentru Sanatate


Sigur.info


Din oficiu, fiecare candidat primeste 10 puncte, maximul fiind de 100 de puncte.



Clasa a II-a

Subiectul I

5 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.

Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

5 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 7 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 10 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte, corespunzator notei 8.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele a III-a si a IV-a

Subiectul I

7 itemi cu alegere multipla, fiecare avand cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect. Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Subiectul II

7 itemi de completare.Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 35 puncte.

Daca elevul rezolva cei 14 itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele V-VIII

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are cate 4 variante de raspuns, doar unul fiind corect.Pentru fiecare item se acorda 4 puncte. In total 40 puncte.

Subiectul II

10 itemi de completare. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Daca elevul rezolva cei 20 de itemi de dificultate scazuta spre mediu (1-2 pasi), obtine 80 de puncte.

Subiectul III

2 probleme cu raspuns deschis, care pot fi structurate dependent sau independent, dar obligatoriu fiecare are 10 puncte.

10 puncte vor fi de dificultate medie spre dificil, iar 10 puncte vor fi dificile spre foarte dificil si vor fi distribuite in cadrul celor doua probleme.



Clasele IX-XII (Programa 1 si Programa 2)

Subiectul I

10 itemi cu alegere multipla, fiecare are 5 variante de raspuns, doar unul este corect.

Pentru fiecare item se acorda 5 puncte. In total 50 puncte.

Subiectul II

10 intrebari cu grad mediu de dificultate. Pentru fiecare item se acorda 3 puncte. In total 30 puncte.

Subiectul III

5 probleme cu grad sporit de dificultate, fiecare valorand 2 puncte. In total 10 puncte.



Observatii. Structura subiectelor si modul de concepere sunt abordate astfel incat sa permita desfasurarea concursului de evaluare in timpul de evaluare prezentat pentru fiecare disciplina cu respectarea urmatoarelor cerinte:



- gradul de dificultate este progresiv, conform standardelor curriculare de performanta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina in parte;

- subiectele sunt concepute astfel incat sa realizeze evaluarea privind logica, intuitia, creativitatea, abilitatile si competentele candidatilor avand la baza etapa scolara parcursa, punandu-se accentul pe caracterul practic-aplicativ;

- itemii formulati vor respecta programa MECI si cerintele de ordin metodic, stiintific;

- itemii formulati vor asigura un caracter competitional;



Obiective. Elaborarea subiectelor pentru cele trei etape de evaluare trebuie sa atinga toate obiectivele de referinta specificate in programele MECI pentru fiecare disciplina si an de studiu in parte.

- capacitatea de a realiza rationamente dupa diferite criterii logice, de a clasifica, de a demonstra, de a gasi rapid si eficient solutii in situatii noi, abstractizate;

- capacitatea de a realiza operatii logice (formalizare), de a transfera pe baza de analogii solutii identificate in situatii problematice noi;

- la cei mici (clasele II-IV): dezvoltarea gandirii logice pe baza operatiilor simple de analiza, sinteza si comparatie, corelatii cu suport concret, intuitiv.





HOMEPAGE
MATEMATICĂ
INFORMATICĂ
ROMÂNĂ
ENGLEZĂ
FIZICĂ

CENTRE DE EVALUARE

ADMINISTRATORI TEST

CONTACT

PARTENERI FUNDATIE

Campus Edu - Tabere educationale


Educatia pentru Sanatate


Sigur.info