Bună.
La ora actuală și cu tendințele în moda perfecționării școlare, liceul a căpătat altă denumire: colegiu.
Nu mai spui: sunt la liceul X, ci la colegiul X. Se mai poartă și la unele școli generale: sunt elev/ă la Colegiul Ion Creangă, în clasa a III-a.
Mai este un colegiu, dar universitar. Mai exact este o minifacultate cu durata de studii de 3 ani.
Baftă.
Pa, pa.
Absolut nicio diferenta.Colegiul cica ar fi mai bun decat liceul in sensul ca profesorii sunt mai severi iar media de intrare este mai mare. In plus, denumirea de colegiu se poate primi daca liceul respectiv are rezultate remarcabile la diferite olimpiade, competitii etc.
In romania i se zice liceu si in america colegiu,... ei d acolo s simt mai importanti doar pentru ca s numeste colegiu,... dar tot romanul e mai destept k toti, .am auzit ieri la radio k jumatate din englezii sdin m.britanie nu stiu unde s afla inima,.
Colegiul primeste mai multi bani de la guvern decat liceul. Liceul meu are clasele 1-12... deci nu este adevarata chestia spusa de anonim. Nu este o regula... asa e la noi, de-zas-tru!
Colegiul este mai important ca liceul...nu stiu cum sa-ti explic este mai sus daca intelegi
sunt de trei feluri : grup scolar, liceu si colegiu si primul este cel mai slab, liceul este undeva la mijloc si colegiul este mai bun... sper ca ai inteles
nu ma prea pricep la explicatii de genu asta
Diferenţele dintre cele două este:1.ca un liceu să capete denumirea de colegiu, trebuie să aibă peste 100 de ani de vechime
2. având peste 100 de ani de vechime cică ar creşte pretenţiile profesorilor şi ar deveni mai exigenţi...
3.creşte media de intrare
Astea-s diferenţele...
Singura care este obligatorie ca liceul să capete titulatura de colegiu este vechimea...
resul e bullshit!