anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce filme de comedie stiti in franceza?

14 răspunsuri:
| elena a răspuns:

Louis de Funes...adorabil..adorabil..foarte bun!

| JeSa a răspuns:

Buna!, raspund:J'irai dormir à Hollywood, La Personne aux deux personnes, Comme les autres, Sans arme, ni haine, ni violence., Disco, Mes amis, mes amours, Bienvenue chez les Ch'tis., Paris, 15 ans et demi, Ça se soigne?, Notre univers impitoyable, Ca$h, Hors de prix (Priceless), Asterix aux Jeux Olympiques, Ah! Si J'etais Riche, L`entente Cordiale, Selon Charlie, Quatre Etoiles, Je Vous Trouve Tres Beau, facuteuils D`orchestre, Oss 117 - Le Caire Nid D`espions, Les Parrains, La Doublure, Peindre Ou Faire L'amour, Palais Royal!, Le Courage D'aimer, Angel-a, Je Prefere Qu`on Reste Amis... Aka Just Friends, Un Fil A La Patte ( The Art Of Breaking Up ), Les Soeurs Fachees, L'enquete Corse, L`antidote, J'ai Faim!, Double Zero, Podium, Apres Vous, France Boutique, 18 Years Later, Moi Cesar, 10 Ans 1, Bon Voyage, Les Enfants Du Marais, Tais - Toi! ( Ruby & Quentin ), A La Petite Semaine, Les Invasions Barbares, I'm With Lucy, Le Raid, Le Placard, Decalage Horaire, Dieu Est Grand, Je Suis Tout Petite, L'auberge Espagnole, Rien Sur Robert, Asterix Et Obelix:mission Cleopatre, Tanguy, La Tour Montparnasse Infernale, Yamakasi, Le Fabuleux Destin D`amelie Poulain, Wasabi, Du Poil Sous Les Roses, Le Gout Des Autres, Taxi 2, La Buche, Love and other disasters, Son of Rambow, 2 Days in Paris, Steak, Persepolis, Sukkar banat, La Science Des Reves, Le Plus Beau Jour De Ma Vie, Colour Me Kubrick, Les Poupees Russes, Les Aventures De Rabbi Jacob, The Band's Visit, Habana Blues, Le Couperet, Mr. Bean`s Holiday, Desaccord Parfait Aka Twice Upon A Time, J. C. V. D., Chat Noir, Chat Blanc, Asterix Et Obelix Contre Cesar, Le Concert, Le Boulet (balland Chain), Jeux D`enfants ( Love Me If You Dare ), Filantropica, Just Visiting, Merci Docteur Rey, Comme Une Image, cam asta e tot din partea mea, sper sa-ti fie de folos, pa!

| Gregory a răspuns:

Buna! Din punctul meu de vedere, cel mai tare film de comedie frantuzesc (si implicit unul dintre cele mai bune din toate timpurile) pe care l-am vazut, pana in momentul de fata, este: "Le Père Noël est une ordure" (1982). Il recomand cu drag. Vizionare placuta happy

| m4them4tic a răspuns:

Exact...si eu il recomand(RRRrrrr!).
E super tare comedia.

| alecs871 a răspuns:

Taxi, toata seria Taxi happy

| onofrei89 a răspuns:

E un pic mai vechi- RRRrrrr! -(2004). Daca nu l-ai vazut ti-l recomand cu mare drag... e o super comedie franceza.Joaca si Gérard Depardieu

| onofrei89 a răspuns:

De asemeni iti recomand si Le Boulet, merita vazutwinking

Răspuns utilizator avertizat
| Nastasia a răspuns:

Jeux d'enfants.

| dorina02 a răspuns:

Asterix si obelix - misiune Cleopatra!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Wasabi cu Jean Reno (e super frumos)!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

La tour montparnasse infernale

| Elena23_7421 a răspuns:

Tais toi cu Gérard Depardieu. o nebunie de film!

| Smith_Gina_1956 a răspuns:

Filme cu Luis De Fune, Burvil, Boulet,, Le Pere Noel Est un Ordure1982,

Întrebări similare