| AlexandraN21 a întrebat:

Am cumparat un bilet online de avion de la esky si maine am zborul si nici pana acum nu mi s-a dat check-in-ul cu toate ca l-am făcut de duminica trecuta. Daca nu le dadeam mail nici nu stiam ca trebuie sa fac o verificare.
Stie cineva unde pot sa fac o reclamatie in sensul asta? Ca nu mi se pare normal cu toate ca mi-au cerut sa platesc check-in-ul online si am facut-o si tot nu mi s-a trimis.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Check-in_ul il faci maine in aeroport, cand predai bagajele, ti se cantaresc si ti se dau tichetele cu locurile rezervate.
Fiind zbor international, ai grija sa ajungi cu minim 2 ore inainte in aerport.
Zbor fara turbulente si calatorie frumoasa!

| AlexandraN21 explică (pentru Violleta2022):

Îl fac mâine, dar problema e ca îl plătesc și nu mi se pare normal, când eu l-am plătit să-l fac online

| Violleta2022 a răspuns (pentru AlexandraN21):

Probabil ca nu merge website-ul lor.
Discuti asta maine, la casa unde ai zborul planificat, poate ti se dau banii inapoi.

| AlexandraN21 explică (pentru Violleta2022):

Am rezolvat contactand direct compania aeriana. E prima si ultima data cand mai iau bilete de la ei, o sa cumpar direct de pe site-ul companiei aeriene.

| Violleta2022 a răspuns (pentru AlexandraN21):

Sfatul meu, trecuta prin zeci de calatori transoceanice este sa nu mai cumperi bilete prin agentii de calatorie sau website-uri care faciliteaza transportul, cumpara biletele direct de pe site-ul companiei de zbor, ca ai toate sansele sa le iei mult mai ieftin si sa comunici cu ei, direct.
Calatorie frumoasa!

| AlexandraN21 explică (pentru Violleta2022):

Mersi mult, asta o sa fac pentru ca este mult mai usor asa!