Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 28 Septembrie 2025 sunt:
Ce inseamna hsnf? Mi a zis un baiat asta
Rockrider 340, 520 sau 540? Care e cea mai buna privind raportul pret-calitate?
Dacă m-am certat cu prietena mea cea mai bună pe tema că am mințit-o care sunt şansele să mă ierte. Mi-a zis că şi dacă mă iartă nu va mai fi nimic la fel.
Buna, Bio oil ajuta cu ceva la cicatrici? A mai folosit cineva si a fost bun?
Ce credeti ca o sa primim la bac in toamna?
Heyy TPU! Stiu ca inca suntem in vacanta dar chestia asta ma face sa sufar foarte mult. Deci, o sa incep clasa 8 si o sa dau evaluarea dar imi este frica sa nu o iau si va intrebati de ce imi este frica...? (mai mult)
Cei care sunt in liceele Cherchez, viilor, media si energetic, imi puteti da o parere despre cum este acolo, cum sunt profesorii, elevii, etc?
When I see you again? M- am saturat de aceasta intrebare, cam asa stă treaba? Am o prietena de 1 an si 2 luni, are toate calitatile posibile, pot sa zic ca o iubesc cel mai mult pe lumea asa, dar...? (mai mult)
Ce parere aveti despre baietii cu par lung?
Salutare TPU, am 14 ani si. Fumez de ceva timp ( este treaba mea ce fac cu plamanii mei si nu e treaba nimanui ce fac eu ), parintii m- au prins deja de 3 ori fumand, iar mama de fiecare data cand vin...? (mai mult)
Sunt pe profilul Stiinte Sociale si vreau sa dau la FEAA, am sanse cu acest profil sa intru?
Am vazut ieri pe Facebook un comentariu la o postare, cum ca fetele/femeile care nu mai sunt virgine sunt curate si miros bine in zona intima fata de fete virgine care sunt neingrijite, miros urat,...? (mai mult)
stie cineva o aplicatie care iti schimba vocea cand vorbesti la telefon? Pentru ca eu si prietenii mei vrem sa ii facem o farsa unui prieten
Cat costa sa te dai cu skijet ul la mare? Care ar fi pretul pentru 30 min sau o ora? Imi dau voie bietii de acolo daca am 16 ani? Funda Multumesc
Sal TPU! Cum îmi setez poza de profil pe public? (Facebook)