| Sebastian222 a întrebat:

Am 18 ani, tot ce stiu eu sa fac este sa joc fotbal (joc la un club din liga 4 satu mare ) si fiind de la tara de mic am fost invatat cu lucrul iar eu asa imi mai fac ceva bani. Sunt la un liceu bun,la profil mate info,dar nu ma stiu la mate deloc. Rudele mele care sunt plecate in strainatate mi-au spus ca ma duc dincolo cu ei dar sa imi iau bacu straight face,si as vrea sa merg in strainatate. Daca nu plec la vara dincolo macar sa ajung la ceva echipa de fotbal buna, la care as putea sa promovez mai sus straight face Iar daca nu o sa merg dincolo si tot o sa raman la echipa mea, o sa lucrez pana la varsta de 21 pe la oameni si o sa imi iau categoria c si o sa lucrez ca sofer de tir,

Ceva sfaturi, ce sa fac in continuare cu viata mea puppy dog eyes funda :X

Răspuns Câştigător
| Bogdanovici24 a răspuns:

Frate doar tu stii ce vrei de la viata.Lasa fotbalul sa ramana doar un hobby si munceste ca sa ai o meserie si o asigurare sa nu lucrezi la negru.Nimeni nu te poate influenta in privinta asta, si eu sunt din satu mare si joc in liga 4-a la juniori, insa joc din placere doar nu vreau sa am o cariera de fotbalist.Fa ceea ce-ti place nu ce te obliga fiindca daca ai un loc de munca si nu iti place nu vei avea succes. Sper sa-ti deschizi orizontul si sa te indrumi corect.Bafta.Salut!

0 răspunsuri: