| skiziiskiz a întrebat:

Am o profesoara care m`a luat la ochi straight face. si pe mine si pe o colega
am fost cu un baiat de la ea din clasastraight face. si colega cu altul tot de la ea din clasa
si profei i se pare anormal sa ai relatii la varsta asta.sunt eleva de 10 si, la fel, si baiatul meu:d.colega mea e eleva cat de cat buna, dar baiatul alalalt e de 4, 5.
dar.eu m-am schimbat mult fata de clasa precedenta
nu mi s-au schimbat notele. dar sunt mai distrata.desi inca invat, imi fac tema, rapund bine, invat bine etc.colega nu prea.
dar profa...tot zice de mine si colega mea...ca avem alte preocupari, nu ne pasa de scoala etc.si nu exista saptamana in care sa nu aud asa ceva la mine in clasa, la ora aia(de cel putin 2 ori). si si azi eu si colega am inceput sa plangem dupa ora.pe mine m-a chemat sa vorbesc ceva cu ea(cu profa). dar a fost o chestie si a avut ceva de facut(profa) si nu m-am dus.maine am de gand sa ma duc sa vorbesc cu ea despre ce a vrut.(stiu, cred, despre ce e vorba.si am dat`o`n barastraight face. cred)
dar m-am saturat deja! am fost cu el.GATA! ce mi`l tot baga pe gat?! baietilor de la ea din cls, nu le aduce aminte de mine si de colega.
si colegii au zis ca deja si pe ei ii enerveaza sa tot auda de aia la ora si sa ma tot aiba(pe mine) in ochi profastraight face. ce e asa de mare greseala?! si mamele noastre, mea si a colegei, au zis la fel.


deja.cand o vad pe profa si eu vorbesc cu un baiat, ma evapor{chiar daca nu sunt cu el.suntem doar amici)! sa nu ma vada.ca mi-o aud la ora straight face. toti elevii se tem.
sa nu ne vada vorbind cu sex`u opus.ca e crima! toti elevii incearca sa nu fie surprinsi in ipostaze de astea de catre profa.
eu am cosmaruri cu ea.ma tem.de cateva ori(ianinte de ora) mi s-a facut rau{de frica}. sunt efectiv traumatizata. ce sa fac?! nu mai suport!