| skiziiskiz a întrebat:

Am o profesoara care m`a luat la ochi straight face. si pe mine si pe o colega
am fost cu un baiat de la ea din clasastraight face. si colega cu altul tot de la ea din clasa
si profei i se pare anormal sa ai relatii la varsta asta.sunt eleva de 10 si, la fel, si baiatul meu:d.colega mea e eleva cat de cat buna, dar baiatul alalalt e de 4, 5.
dar.eu m-am schimbat mult fata de clasa precedenta
nu mi s-au schimbat notele. dar sunt mai distrata.desi inca invat, imi fac tema, rapund bine, invat bine etc.colega nu prea.
dar profa...tot zice de mine si colega mea...ca avem alte preocupari, nu ne pasa de scoala etc.si nu exista saptamana in care sa nu aud asa ceva la mine in clasa, la ora aia(de cel putin 2 ori). si si azi eu si colega am inceput sa plangem dupa ora.pe mine m-a chemat sa vorbesc ceva cu ea(cu profa). dar a fost o chestie si a avut ceva de facut(profa) si nu m-am dus.maine am de gand sa ma duc sa vorbesc cu ea despre ce a vrut.(stiu, cred, despre ce e vorba.si am dat`o`n barastraight face. cred)
dar m-am saturat deja! am fost cu el.GATA! ce mi`l tot baga pe gat?! baietilor de la ea din cls, nu le aduce aminte de mine si de colega.
si colegii au zis ca deja si pe ei ii enerveaza sa tot auda de aia la ora si sa ma tot aiba(pe mine) in ochi profastraight face. ce e asa de mare greseala?! si mamele noastre, mea si a colegei, au zis la fel.


deja.cand o vad pe profa si eu vorbesc cu un baiat, ma evapor{chiar daca nu sunt cu el.suntem doar amici)! sa nu ma vada.ca mi-o aud la ora straight face. toti elevii se tem.
sa nu ne vada vorbind cu sex`u opus.ca e crima! toti elevii incearca sa nu fie surprinsi in ipostaze de astea de catre profa.
eu am cosmaruri cu ea.ma tem.de cateva ori(ianinte de ora) mi s-a facut rau{de frica}. sunt efectiv traumatizata. ce sa fac?! nu mai suport!

va rog fara rasp de gen"da cati ani ai? nu ai ce face.mergi mai departe.etc". nu stiu ce sa fac.help! colega o cheama pe maicasa la scoala.eu nu vreau sa o chem pe a mea ce iese cu scandal.

help me!
fundita :*

3 răspunsuri:
| skiziiskiz explică:

Pai da.se potrivesc...doar ca, sunt clasa a6alaughing
si.ma enerveaza ca se tot baga profa aia in toatee! nu numai intre mine si ala s-a bagat, s-a bagat si la altii din clasele mai mari, la cei de a 8a.hai ok.in a 6a(12 ani) esti "mic" de prieten/a.dar in a 8a?! mai ales ca nu neglijezi scoala...si inveti chiar mai bine.
app.ea ne-a despartit pe mine si pe baiatul ala straight face

| skiziiskiz explică:

Si azi ne-a interzis sa mai vorbim cu cei din cealalta clasa.eu am acolo cei mai buni prieteni, de la gradinita...nu pot sa nu mai vorbesc cu ei! am inceput sa plang cand am auzit, pentru ca un baiat de acolo mi-e foooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarte extrem de draglove struck{nu il plac.mi-e prieten foarteeee foarteee bun.il cunosc din clasa 1, si ne intelegem super! cei mai buni prieteni de atunci in coace!}.nu pot sa-i las...crying

| caporalul a răspuns:

Complicata situatie, dar parerea me ar fi sa vorbesti cu profa si sai explici ca nu mai esti cu respectivul baiat, insa atita timp cit nu esti in timpul programului(orelor)poti face ceia ce vrei cu timpul tau liber eu sunt baiat si am avut si eu un asemenea conflict in clasa a8-a, era foarte jenant deoarece cei care puteu face o fotografie cu mine si cu iubita mea unul linga altul sau diverse chestii aveau un 10 la romina, deci iti dai seama ce naspa era insa mi-am luat iniman dinti si am vb. cu diriga si a fost deacor sa nu mai fiu,, spionat de colegi'' in timpul liber fac ce vreau cu el, iar in scoala ne purtam ca 2 colegi. eu te sfatuesc daca se potrivesc cazurile sa vorbesti cu profa ta si sa lamuriti lucrurile... fundita?