| DeNyyy a întrebat:

Are voie un diriginte sa faca diferentieri intre elevi daca acei elevi sunt la fel de buni la toate materiile si daca sunt cuminti?

11 răspunsuri:
| JustMe a răspuns:

Teoretic nu. Dar practic, din pacate, da.

| Hmmmm a răspuns:

In mod normal nu ar trebui, dar din pacate sunt f putini acei profesori care nu fac diferenta intree elevi

| Luori a răspuns:

Exista "spaga", draga mea!
Crede`ma, vad asta in fiecare zi laughing)
Cati parinti merg la scoala, fara sa stie vre`un elev... rolling eyes

| bluesky a răspuns:

Nu ar trebui, dar daca unul dintre acei elevi esti din familie mai "buna" si mai bogat sau copilul unui om influient, atunci se fac discriminari... din pacate, aste e Romania!

| g_7133 a răspuns:

Nu. dar din pacate se intampla happy. Majoritatea profesorilor au preferati. Si la mine in clasa e aceeasi situatiehappy.

| Deny_8368 a răspuns:

Nu...parerea mea ...deoarece un diriginte tb sa se poarte la fel cu toti elevii

| anna01 a răspuns:

Ideal, nu. Dar profesori acorda "bonusuri" elevilor care invata si pe deasupra mai sunt si cuminti, ii expun drept exemplu in fata clasei, la sedinte etc.Atitudinea este dictata si de preferinta personala. Un elev care invata si est are bun-simt este visul oricarui profesor. Dar ar trebui sa se poarte egal cu toti.

| chivas21 a răspuns:

Pai asta e viata! unii fac favoruri unora pentru a le castiga simpatia! alte explicatii nu exista, sa nu decurgem la extreme! laughing

| chivas21 a răspuns:

Pai asta e viata! Unii fac favoruri unora pentru a le castiga simpatia! Alte explicatii nu exista, sa nu decurgem la extreme! laughing

| chivas21 a răspuns:

Pai asta e viata! Unii fac favoruri unora, pentru a le castiga simpatia! Alte explicatii nu exista, sa nu decurgem la extreme! laughing

| spirydushu a răspuns:

Un diriginte trebuie sa ii ajute pe toti elevi lui in mod egal indiferent de cat de buni la invatatura sau ca de cuminti sunt.