| EuSiCuMine12 a întrebat:

Buna,am 14 ani si probleme mari cu parintii! Mama mea nu are pic de incredere in mine, cu toate ca sunt o eleva de nota 10, nu fumez, nu ma drogez sau ori ce chestie de genul asta, nici macar cu un baiat nu am inceput sa vorbesc dar pentru ea asta nu conteaza.Tot timpul a spus ca trebuie sa fim prietene dar pentru mine asta e imposibil! Mereu ma simt stanjenita cand trebuie sa vorbesc cu ea si nici ea nu pare dispusa sa vorbeasca cu mine.Mereu am incercat sa fiu fiica perfecta dar parca asta nu conteaza, toate notele si premiile pe care le-am luat au fost pentru ea si ea nici macar personalitatea mea nu o accepta.Totul a inceput cand neam mutata si fiica prietenilor nostri de aici a spus cateva minciuni despre mine, apoi o cunostinta sa plans cum ca nu as fi salutat-o. Tata a facut scandal pe tema asta ca mai tarziu sa aflam ca ea nici macar nu a fost in masina atunci, faptul ca ai mei nici nu mi-au spus ca au aflat asta m-a durut intr-o anumita masura.Mai tarziu am comentata la poza unei prietene, iar in urmatoarea zii un specimen venit din epoca de piatra a spus cateva prostii drept comm la acceiasi poza. Tata si mama au crezut ca eu am vorbit cu acel specimen si au facut scandal, desi am incercat sa explic ei nu au vrut sa ma asculte.Acum o saptamana in timp ce eram doar cu vecina acasa caci mama, tata si sora mea mai mica erau ba la servici ba la scoala a sunat o cunostinta dea mamei.Eu am vorbit cu ea si nu am dat prea multe detalii despre ziua acceia.Peste cateva zile ea a venit la noi si se pare ca sa plans mamei din cauza faptului ca nu i-am spus la ce scoala era sora mea(care era la un curs suplimentar) desi eu stiu ca iau spus si a mai zis ca am avut un ton nepotrivit.Acum mama imi spune sa ma schimb si sa incerc sa fiu altfel.Tot acum remarc ca ea nu ma cunoaste deloc si ca incearca sa ma faca asa cum ea vrea sa fiu desi eu incerc asta de cand m-am nascut,tot ea e cea care nu are pic de incredere in mine probabil pentru ca nu s