anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

cum a fost primul sarut al vostru? la ce varsta? unde? cum? cel mai detaliat primeste fundita. v-am pupat:*:*

10 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

La 14 ani si a fost foarte frumos.

| marrr a răspuns:

Pai...Eram la inceputul clasei a 5-a si imi placea foarte tare de un baiat cu care mai "fusesem"si intr-a 3-a.(ma rog, pe atunci decat ne tineam de mana si ieseam prin parcurihee hee ) si intr-o seara am mers in blocul bunicii mele(care e aproape de scoala unde invatam-nu, n-am chiulit, era dupa ore) si ne-am sarutat. A fost cam ciudat. O prietena ne tot spionarolling on the floorfunny dar mi-a placut.

| Catalion a răspuns:

Incredibil mai... Primul sarut a fost pentru toti de la varsta de 12-14 ani? Al meu a fost la varsta de 17 ani si a fost binisor, dar ma mir ca unii au inceput sa se sarute la 12-14 ani. Bai, pai atunci cred ca eu sunt un mare amator pe langa voi expertii, nu e asa?

| Alisa a răspuns:

Buna. prima oara la 17 ani (acum am 18).

a fost ceva unic, nu poti sa explici in cuvinte, doar acea persoana stie ce inseamna si mai ales daca e cu persoana iubita.

a fost in autobuz, eu eram pe scaun, el s-a ridicat in picioare si m-a sarutat, a blocat pe toata lumea care vroia sa treaca sau sa coboare laughing, statea si se uita la noi, eram in centrul atentiei, si chiar mi-a placut pentru ca a fost ceva de moment, fara sa fie planificat, si sentimentele noastre erau sincere la fel cum sunt sunt si acum.

sunt si in ziua de azi cu acest baiat. love struck

| SufletDeCopil a răspuns:

Buna day dreaming primul sarut day dreaming ce sa spun. a fost ca-n povesti : divin, tandru love struck... a avut loc cam pe la 12 ani happybig grin. la inceput am avut emotii, rosisem toata si imi era teama ca nu o sa reusesc si ca ma voi face de ras, insa pana la urma m-am hotarat si am facu-o kisslove struck atunci pentru prima oara parca intram intr-o lume a viselor day dreaming...love struck a fost de ne-descris! love strucklove strucklove struck
Bye-bye!

| dolyan a răspuns:

Nu voi uita niciodata! Eu aveam 18 ani ea 15! Prima si marea mea iubire Irina B(daca in cumva umbla pe acest site, sa stie ca niciodata nu o voi uita, si imi pare rau ca a plecat fulgerator din viata mea), a fost iubire ca in povesti, chiar daca un pic cam copilareasca.Incep sa relatez: Am cunoscut-o telefonic, print-ro greseala de numar, mi-a placut atat de mult vocea ei, ca a doua zi am gresit intentionat(chiar daca faceam figura de prost, merita) i-am spus ca nu am mai auzit o voce atat de calda, suava si care sa imi inspire atata incredere, i-am cerut voie sa salvez numarul, recunoscandu-i ca cea de-a doua greseala a fost premeditata. Ea a acceptat, a spus ca si ea ar avea nevoie de o persoana necunoscuta carea sa isi destainuie sufletul, am continuat sa vb 2 luni jumate, timp in care ea era ingerul meu care imi alina sufletul, ma incuraja(mentionez ca nu ne vazuseram inca), iar eu eram de asemenea prietenul ei drag, am ajuns sa ne multumim unul altuia ca existam, si ca suntem alaturi la bine si la rau.Deja simteam ca ne iubim, chiar daca nu cunosteam persoana cu care vb ii cunoasteam vocea suava, trairile, si sufletul, restul era "CANCAN". In prima zi de pasti a anului 2007, ea mi-a propus sa ne intalnim, dar cum sa facem, ca ea locuia la 30 de km distanta, eu in perioada aceea eram un pic ciondanit cu mama, si nu indrazneam sa ii cer bani de drum...asa ca am luat bicicleta, si am loat-o la goana, manat de iubire si dorinta de a o intalni pe prima fata care mi-a spus ca ma iubeste. Dupa o ora o sun, si ii spun ca am ajuns la intrare in sat(era de la tara), mi-a explicat cum sa ajung la un loc retras, unde sa o astept. Am asteptat-o timp de o ora, timp in care nici nu mi-a raspuns la tel, in mintea mea deja se crease ideea ca nu ar fi trebuit sa vin pentru ca: 1 Poate era doar o poveste ceea ce imi povestise, ea fiind poate total opusul 2 Imi era frica si de aspectul fizic, poate nu eram pregatit de orice :-) 3 Poate nici nu va veni. In fine vad ca se apropie 2 fete, oare care sa fie? Una era suuuuupeer iar cealalalta era mmm nici urata, nici frumoasa, imi doream sa fie cea super Irina, DAR NU A FOST ASA :-). O cunosc in fine pe cea carea imi daruisem sufletul, era aceeasi voce suava, simteam acelasi suflet bland, dar acum aveam ocazia sa ii simt mainile catifelate. La acea intalnire nu ne-am sarutat, in schimb ne-am imbratisat de sute de ori. Era ea, era Irina Mea care imi promitea ca intotdeauna vom fi la fel de fericiti precum eram atunci. Peste o saptamana ne vedem din nou, de data asta spun intregii familii ca o voi intalni(am mintit ca e prima oara, macar acum aveam o certitudine ca totul este real), am luat cu mine un carnetel(o mica agenda) in care in ultima saptamna am scris mii de randuri in care ii marturiseam ceea ce simt pentru ea, si ceea ce inseamna pentru mine. Acesta a fost primul cadou pe care i l-am dat, cand l-a rasfoit si a vazut cate ceva din ceea ce scrisesem, a sarit de gatul meu, simteam cum tremura de fericire, ma strangea in brate, iar bratul ei era incolacit de gatul meu, ma cam durea, dar, MAI CONTA? La un moment dat ma saruta in toata agitatia aceea ma saruta pe coltul gurii! Dupa aceea urmeaza o lunga imbratisare a buzelor! Inima era turbata, lacrimi stateau sa tasneasca din ochi, o profunda ameteala (profunda, dar placuta), simteam de pe atunci ca voi trai vesnic pentru a o iubi! Ea era moale in bratele mele, atat de moale ca simteam ca daca voi lesina de emotii se va prabusi si ea peste mine. Aceasta este povestea primului meu sarut, sper ca va citi cineva chiar daca este ft lunga(dar ai zis ca vrei detaliat). Dar...acum nu o mai am, si o caut(chiar daca stiu exact unde o pot gasi), dar stiu sigur ca nu o voi gasi niciodata pe aceea Irina Maria :-(( cine vrea continuarea povestii(impropriu zis), sa mi-o ceara. Numai bine, iar la despartire, doresc tuturor sa aiba parte de un sarut la fel de minunat, precum acesta.

| oky a răspuns:

Pei primul meu sarut a fost pe la 13 ani cu o fata de 16. Ce sa zic, a fost lung, umed si de neuitat.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai ac`ti zic razi laughing)rolling on the floor eram in... tabaraa! si la parter erau niste baieti din tulcea si etc.etc laughing am fost cu unu` de 15 ani straight face si ala normall ca avea pretentii, si o colega de-a mea [draguta mea colega:-W.] i`a zis ca nu stiu sa sarut si ca n`am mai facut`o. bai si am vb. cu pretenu` lui{sebi} si cica "ziima vrei sa invet" eu."paii laughing". in fine si a doua zi stateam eu ca alex pe scari si colega mea se uita laughing si numaram pana la 3 si ACUM!laughing de unde, si ne uitam unii la altii ca prostiihappy si in sfarsit am facut`o. a fost dragutzzzlove struck.[ la 12 ani a fost ]

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai eram in clasa a 5-a in, aveam vreo 12 ani juma'...primul meu sarut a fost pe o alee din parc cu un baiat de 19 anihee hee. mi-a prins capul in maini si mi-a "tras" o ventuzahee hee de n-am s-o uit toata viata, si-a varat limba umeda ca o rama pana in fundul gatului de m-a lasat fara aer vreo ceva timp.

| inna220 a răspuns:

Sallut! day dreaming primul sarut a fost ceva placut ca sa spun asa am 14 ani si am primit primul meu sarut iery 23 august 2010 kiss baiatul care m-a sarutat ee nebon dupa mine si eu la fel a venit seara ca mine pana acasa el ca inca doi prieteni si era si sora meah ca noi sora meah si ca ceilalty doi pr au fakk ff multe eforturi ca sa ne vada impreuna m-au lasat pe mine si pe el singuri pe banca si eu au plecat la plimbarik iar el m-a luat in bratze si m-am sarutat de 2 ori uuff a fost ceva sooperr dupa ce m-a sarutat am ramas pur si simplu impietrita pentru ktv secunde nu stiam ce sa faak cand m-a sarutat am simtit ceva in stomakk si eram ff rushinata kiss si in momentul de fata simt ceva in stomak love struck DUPA PAREREA Mea primul sarut e cel adevarat insa tind sa va spun ca nu am stiut ce sa fac in momentul in care m-a sarutatbatting eyelashes eu nu eram experta in ashtalove struckeram ff dezorientatahee hee