anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

cum a fost primul sarut al vostru? la ce varsta? unde? cum? cel mai detaliat primeste fundita. v-am pupat:*:*

10 răspunsuri:
| Bacemi a răspuns:

La 14 ani si a fost foarte frumos.

| marrr a răspuns:

Pai...Eram la inceputul clasei a 5-a si imi placea foarte tare de un baiat cu care mai "fusesem"si intr-a 3-a.(ma rog, pe atunci decat ne tineam de mana si ieseam prin parcurihee hee ) si intr-o seara am mers in blocul bunicii mele(care e aproape de scoala unde invatam-nu, n-am chiulit, era dupa ore) si ne-am sarutat. A fost cam ciudat. O prietena ne tot spionarolling on the floorfunny dar mi-a placut.

| Catalion a răspuns:

Incredibil mai... Primul sarut a fost pentru toti de la varsta de 12-14 ani? Al meu a fost la varsta de 17 ani si a fost binisor, dar ma mir ca unii au inceput sa se sarute la 12-14 ani. Bai, pai atunci cred ca eu sunt un mare amator pe langa voi expertii, nu e asa?

| Alisa a răspuns:

Buna. prima oara la 17 ani (acum am 18).

a fost ceva unic, nu poti sa explici in cuvinte, doar acea persoana stie ce inseamna si mai ales daca e cu persoana iubita.

a fost in autobuz, eu eram pe scaun, el s-a ridicat in picioare si m-a sarutat, a blocat pe toata lumea care vroia sa treaca sau sa coboare laughing, statea si se uita la noi, eram in centrul atentiei, si chiar mi-a placut pentru ca a fost ceva de moment, fara sa fie planificat, si sentimentele noastre erau sincere la fel cum sunt sunt si acum.

sunt si in ziua de azi cu acest baiat. love struck

| SufletDeCopil a răspuns: