| Ioana2607 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 11 a la mate-info si am o mare dilema in ceea ce piveste ceea ce vreau sa umez pe viitor. Cine m-ar putea ajuta cu cateva sfaturi referitoare la Academia Fortelor terestre? Sunt complet dezorientata. Daca ar fi sa dau aici as dori o munca de birou sau ceva ce sa nu constea in prea multe ordine. Am ales academia pentru ca as vrea ca dupa terminarea facultatii sa am un loc de munca si un salariu bun. Sau despre facultatea de matematica

10 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Eu am facut armata si nu mi-a parut rau. Astazi sunt alte conditii in armata. Pe vremea mea era mult mai greu. Daca mergi la logistica (acum ii zice "Menegment economico-financiar") este munca de birou si cu multe posibilitati de iesire in oras. Viata in armata nu se poate compara cu viata in civil. Am lucrat si 10 ani in civil. Daca ar fi s-o iau de la capat cu armata, nu as sta pe ganduri. Intra pe site-ul fortelor terestre: http://www.armyacademy.ro/
Daca mai ai intrebari te lamuresc.

| Ara997 a răspuns:

La forte terestre e. armata si atat.
ce-ar fi sa incerci la ATM (academia tehnica militara), iesi ofiter inginer, ai si o meserie si grad.
atentie se face control medical la ambele, la forte terestre e proba fizica f. grea. la tehnica militara e mai ok. intra pe site-ul celor doua facultati a sibiu si respectiv Bucuresti, cauta si pe forum-uri
bafta!

| Salontanul a răspuns (pentru Ara997):

Vad ca si la armata te pricepi! O sa primesti premiul Nobel. Macar daca ma lasa-i pe mine care am 30 de ani de armata.

| Ara997 a răspuns (pentru Salontanul):

Esti un om liber (sper). Actioneaza in consecintza.

| Salontanul a răspuns (pentru Ara997):

Ai facut armata sau medicina?

| Ara997 a răspuns (pentru Salontanul):

Cine intreaba -sa traiti?
general OPREA?!

| Salontanul a răspuns (pentru Ara997):

Parintii tai nu ti-au spus nicioda sa pleci de acasa?

| Ara997 a răspuns: