| anonimglee a întrebat:

Sunt o elevă de clasa a9a. Am rezultate deosebit de bune si parintii mei sunt mandri de mine. Avem o situatie modestă. Cum as putea sa fac sa ii conving sa imi cumpere un telefon de 10 milioane? Ce as putea sa fac sa ii conving?

9 răspunsuri:
| SussieLex a răspuns:

N-are rost sa te mai intreb de ce vrei telefon de 10 milioane. In primul rand puneti intrebarea "chiar am nevoie de un astfel de telefon?". Spui ca situatia voastra e modesta.tu te vei simti mai bine avand un astfel de telefon, stiind ca parintii tai ar face eforturi destul de mari incercand sa ti-l cumpere? Daca ai rezultate bune inseamna ce esti inteligenta, iar daca esti inteligenta iti poti da seama ca lucrurile acestea sunt niste fleacuri. Daca iti place intr-adevar sa inveti, nu mai bine ai folosi acesti bani in scopuri cu adevarat utile? In orice caz, e alegerea ta.iar noi aici ne spunem doar parerile. Cum sa-i convingi? Daca ar avea posibilitatea sa ti-l cumpere nu ar fi necesar sa le ceri asta de 2 ori.

| raisa1993maria a răspuns:

Buna, uite cum sta treaba. eu inteleg ca ai o situatie financiara ok dar 10 mil e o suna destul de mare, poate parintii tai vor sa faca altceva cu banii astia dar tot pentru tine sa fie investitia, si eu vreau sa-mi cumpar un telefon care costa 7 miloane dar nu ii cer din start 7 milioane, imi vand telefonul pe care-l am acum, strang bani din alocatii si ce primesc de buzunar si tot asa, daca tu crezi ca mama ta beneficiaza de banii astia la ora actuala ii poti spune sa-ti cumpere telefonul la un abonament

| LolaLollita a răspuns:

Sunt convinsa ca parintii tai ti-ar face toate poftele daca ar avea o situatie materiala care sa le permita asta.
Eu am o stare financiara destul de buna si tot nu ma indur sa dau 10 milioane pe un telefonstraight face

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: