anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

eu sunt la profilul filologie si vreau sa ma transfer intr-o clasa de sociale adica in 9 B, si am fost la directoare si mi-au spus ca nu mai sunt locuri. dar eu spun ca mai sunt, in acea clasa sunt 32 de elevi. Vreau cu orice pret sa ma transfer, ce ziceti sa insist, sa depun cerere? spuneti-mi va rog. dau funda si voturi.

Răspuns Câştigător
| Evanna a răspuns:

Scuze ca iti zic, dar problema asta am avut-o si eu. Nu poti, eventual mai asteapta pana la semestrul urmator ca sa se transfere cineva.

3 răspunsuri:
| Th3eo a răspuns:

Sunt prea multi elevi in acea clasa. Normal ar fi fost sa fie 30, cel mult 31. Sunt sigura ca se vor mai transfera pe parcursul acestui semestru iar tu spune-i directoarei ca daca se transfera cineva, tu vrei sa ii iei locul.

| DarQueen a răspuns:

Să ştii că în fiecare liceu există un număr maxim de locuri care poti fi alocate, iar tu, dacă nu ai ştiut ce te aşteaptă la filologie, de ce nu te-ai interesat?
Eventual, încerci la alt liceu sau tot acolo, dar la începutul celui de-al doilea semestru.
Baftă.

| RaMonaaaBaa a răspuns:

Sunt multi! straight face Normal o clasa trebuia sa aiba 30 de elevi! Dar exista o solutie care o stiu de la directorul meu: poti face schimb cu cineva din clasa respectiva! Cauta pe cineva care vrea la filo iar tu te duci in locul lui! happy