| Srrer1 a întrebat:

Este sfarsit de lume daca intri la un liceu prost?

Răspuns Câştigător
| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Nu este un sfârșit de lume, mai ales când te poți transfera dacă înveți cât să ai o medie bună+diferențele.
Elevii dau nota liceului, de multe ori o sa ai surpriza ca la un " liceu prost" sa dai de profesori de nota zece ( comparativ cu liceele top, unde sunt cazuri cu profesori care intra cu pile ).
Oricum contează cel mai mult sa faci o facultate, iar liceul te ajuta și el, dar nu la fel de mult.
Spre exemplu: o persoana care a fost la un liceu mate- info și a făcut facultatea de litere etc.
Partea proasta este ca dacă nu faci anumite ore care îți trebuie pentru a ajunge la o anumita profesie spre ex : medicina ( nu ești pe un profil de științe ale naturii etc) atunci dacă nu te transferi o sa trebuiască sa faci meditații la ce nu faci, dar cu toate astea se poate sa înveți în orice loc, dacă asta vrei( găsești multe lecții și pe internet explicate de alți profesori în caz ca nu înțelegi în clasa)
Mult succes!

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu, nu are de ce sa afecteze pe nimeni, acest lucru, decat pe cei care sunt la acel liceu prost.

Te poate afecta doar pe tine, fiindca nu ai sanse sa mergi la o facultate buna de la un asemenea liceu, fiindca se invata pe sponci si rata de promovarea este mica.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Cine vrea sa invete, invata oriunde

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu, este un început.

| VoidEternal a răspuns:

Eu am făcut un liceu prost și am luat bacul cu aproape 9.50, am un job bun și tocmai fac a doua facultate.
Ideea e să nu te oprești la liceu. Să mergi mai departe cu o facultate și să-ți faci un viitor. Nu că nu ai putea avea un viitor și fără facultate. Dar asta e mersul obișnuit, cum s-ar zice.

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns:

Nu.Te muti la altul fara nicio problema.Sau depui mai mult efort acolo si inveti(asa cum a zis si psyclepath, el s-a descurcat).