| ecristinamc a întrebat:

Mie imi place foarte mult limba romana si chair as dori sa ma fac profesoara de romana dar nu sunt sigura.Stiu ca nu sunt nici bani multi in invatamant, dar vreau sa ma fac si avocata pentru ca acolo sunt maim multi bani. Ce imi recomandati? Mersi muult

Răspuns Câştigător
| anad a răspuns:

Nu ti-as recomanda sa te faci profesoara de l. romana pentru ca sunt "n"profesori pregatiti si cu grade didactice si nu reusesc sa se titularizeze in sistem.Ca suplinitor este adevarata crima sa umbli cu dosarul in mana in fiecarre vara si sa astepti sa vezi in ce Cucuietii din Deal primesti post. Din 3 in 3 ani dai examen pentru post (sau in fiecare an daca vrei sa te titularizezi si tot nu reusesti ca nu sunt decat cate 1-2 posturi titularizabile si toate la sate). Un profesor cu 7 ani vechime(care preda la cls. 5-8 si la liceu si are elevi olimpici )a primit salariu in decembrie 820 lei, dar pe langa activitatea la clasa, activitati extrascolare, pregatirea pentru ore si pentru teze, a avut de corectat zeci de teze si lucrari la simulari. Ti-as putea scrie inca multe despre "beneficiile invatamantului", dar cred ca ajunge.

4 răspunsuri:
| yellowalien a răspuns:

Eu iti recomand sa faci ce-ti place mai mult. Pasiunea inainte de toate! Plus ca ai mult mai multe sanse sa excelezi in cariera de profesoara de limba romana decat in cea de avocat...
Sper sa iei decizia corecta. multa bafta!

| ecristinamc explică:

Mersi mult yellowalien dar parintii tot imi spun ca voi avea nevoie si de bani iar invatmantul e. mm.
Mersi mult oricum de raspuns.Mai astept si alte raspunsuri sa, in caz contrar te voi declara castigatoarea pentru ca imi place ce atitudine ai adoptat fata de acest caz si ma faci sa gandesc optimistwinking

| ecristinamc explică:

Anad multumesc mult de raspuns.Astept sa mai comenteze si altcineva dar pan acum primesti fundita

Chiar esti convingatoare
In legatura cu avocatura ce spui?

Nu te expui la riscuri?

| ecristinamc explică: