anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ok deci eu vreau sa ma duc la profil bilingv engleza.Am medie, intru sigur.Problema e alta:sunt 15 locuri mate info bilingv engleza si 15 MI germana, cred ca se fac ambele clase 1 singura, deci eu o sa am germana a2a limba.Eu am facut franceza in generala, credeti ca am sanse la liceu? cu germana?

Răspuns Câştigător
| DeepEyesClaudia a răspuns:

Adica cei de la grupa de germana ar fi in anul 5 de studiu, nu? Pai...intereseaza-te sa vezi daca e asa, si daca e intr-adevar asa (cei din grupa nu sunt incepatori), te sfatuiesc sa mergi la engleza.

4 răspunsuri:
| DeepEyesClaudia a răspuns:

Decat sa te chinui sa recuperezi... Eu zic ca da. Eu sunt la intensiv engleza si am in clasa colegi care fac engleza de-abia dintr-a 5-a, si nu e prea bine de ei. Cum crezi tu. Intensiv/bilingv franceza nu exista? Oricum, germana poti sa o studiezi foarte bine si in particular, si o sa inveti astfel 3 limbi. Am un coleg care face la scoala engleza si franceza si germana la prega de printr-a 4-a.

| DeepEyesClaudia a răspuns:

Pai la franceza macar ai habar cat de cat, dar daca la germana nu stii nimic, eu nu as risca. Daca mergi la bilingv germana, in mod sigur iti va fi mai greu de recuperat (ai 4 sau 6 ore pe saptamana, nu?) decat daca mergi la engleza si vei avea numai 2 ore de franceza.

| RegalusDekaron a răspuns:

...sunt anul 5.nus incepatori.Cum adica sa merg la eng? adica fara germana? sa elimin optiunea asta?

| RegalusDekaron a răspuns:

Nu ai inteles.Eu as dori sa fac germana pentru ca urasc franceza dar nu sunt sigur ca as face fata.adica o sa invat ce e de a9a dar daca 4 ani de zile nu stiu nimic.numai sa nu puna accent pe cei 4 ani de generala