| cannabiss6 a întrebat:

Am și eu o problemă: părul lung in școli.
Da, este un subiect foarte discutat.
Păi în primul rând voi începe prin a vă spune situația:
Sunt elev, în clasa a VIII-a în școala Ioan Grigoresc (fosta școală 17), în Ploiești (prin cart. Dorobanțu). Dirigintele meu, care îmi este și profesor de fizică, este un om mai în vârstă, să zicem așa, și are ceva cu părul meu. Este, de fapt, singurul profesor care mi-a zis să-mi tund părul (alți profesori, cum ar fi profesoara de istorie, au spus că nu se bazează pe păr se bazează pe faptul că mereu îmi învăț, nu sunt impertinent și îmi fac temele).
Deși știu că, legal, nu are ce să-mi facă (în regulament scrie că părul trebuie să aibă un aspect decent și să nu fie vopsit) el se tot ia de mine și zice că mă ascultă la fizică cu puncte penalizare sau că-mi scade nota la purtare.
De fiecare dată când „m-am luat în gură cu el" (impropriu spus; pur și simplu i-am explicat că părul meu nu e așa o mare chestie), el l-a chemat pe tata la școală și i-a spus că am fost „obraznic" (și alte minciuni). Ba chiar m-a luat în particular și mi-a zis că dacă vreau să-mi fie bine trebuie să tac din gură și să mă supun. Păi cum să mă supun când n-am dreptate?
Tata mi-a zis că pe el nu îl deranjează să am părul lung, a zis că dacă la liceu va fi OK nu ma va mai pune să mă tund. Și de fiecare dată, el îmi spune să nu mă pun cu el, că poate să mă ardă.
Acum, întrebarea mea este: cum pot să-l conving pe tata să vorbească el cu dirigu și să-i arate diferite articole din Constituția României și să-l convingă că nu contează cum am părul și că poate să facă pârnaie pe chestia asta? Eventual, dacă tot comentează dirigul să vorbească tata cu un avocat.
Simt că explodez!

Răspuns Câştigător
| Johanna_2621 a răspuns: