| Közmyn17 a întrebat:

Salutare!

Ma confrunt cu o mare problema...Eu sunt un elev care are, pot spune, rezultate foarte bune, nu vreau sa ma laud...Nu stau in fiecare zi sa invat, ci doar sunt atent in clasa si prind multe lucruri din clasa si din ore...Cand ajung acasa, imi scriu repede, ascult muzica, ies afara, ma distrez cu prietenii, radem, glumim, mergem la petreceri, si de obicei ma culc tarziu...Problema este k toti ma considera un "tocilar". Azi am vb cu un prieten si el a inceput la fel...si daca ma gandesc mai bine...mai multi prieteni au adoptat acelasi comportament de a ma face tocilar si de a a ma evita...Eu vreau sa invat pentru. k vreau sa ajung undeva departe, si asa cum v-am mai explict, prind multe lucruri din clasa...Nu vreau sa ajung sa culeg capshuni in Spania(nu vreau sa jignesc pe nimeni), dar cred ca la cat am invatat, merit, zic eu, ceva mai bun...De ce ma fac toti tocilar? Si mai ales prietenii? Cum pot sa indrept aceste lucruri? Cum sa ii fac sa isi schimbe parerea despre mine? Va rog mult ajutati-ma...

Răspuns Câştigător
| Flav a răspuns:

Hai noroc. Si care e baiul daca iti spun asa? Daca tu spui ca imbini utilul cu placutul, scoala cu distractia si te simti bine in largul tau, atunci simte-te in continuare si ignora-i.
Asta e invidie. Probabil nu-i ajuti la teme sau i-ai deranjat cu ceva, si se simt frustrati ca esti peste ei la invatatura. Astia nu-s prieteni care nu-ti zic discret, prietenesc ca esti tocilar, ce o zic din bataie de joc. Si daca nu-ti sunt prieteni, la ce sa te agiti? Lumea vorbeste in ziua de azi doar sa se afirme, sa se bage in seama, sa se faca auziti. Asta ne e caracterul.
Cel mai bun sfat ar fi sa fii indiferent. Indiferenta si ignoranta dor cel mai tare. O sa oboseasca. Dar in acelasi timp respecta-i si comporta-te normal. O sa-si dea ei seama singuri, daca au ceva la bibilica, ca gresesc. Daca nu, fii multumit c-ai scapat de niste persoane negative, niste pasageri de viata pe care i-ai intalnit la un popas pe drumul bun pe care ai de gand sa ti-l construiesti singur. In viata o sa ai parte de multa rautati. Asta nu-i nimic inca. Fii puternic, nu lasa vorbele sa te darame.

31 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Dragul meu nu e cazul sa iti faci probleme, asa a patit si fiul la liceu, fiind foarte cuminte a fost intr-un fel izolat, il numeau tocilar, dar el era ca tine prindea din clasa. Abia in ultimul an si-au dat seama de valoarea lui cand a publicat un volum de versuri si lansarea cartii la indemnul profesoarei de lb.romana a fost la scoala si a oferit cate un volum fiecarui coleg.De atunci totul s-a schimbat. In ultima zi de scoala a primit diploma de sef de promotie toti colegii i-au oferit flori si si-au cerut scuze pentru felul in care l-au perceput.Nu te schimba fii asa cum esti si viata v-a demonstra valoarea ta. Bafta!

| Psihoyounger a răspuns:

Draga cosmin,


In viata acest tip de greutati vor aparea mereu, mereu si mereu. Crede-ma, si eu am patit exact acelasi lucru ca tine, cand am citit intrebarea ta, mi se parea ca parca imi rememorez viatabig grin.
Te sfatuiesc sa faci acelasi lucru pe care l-am facut si eu. Ignora-i! Cum a spus cineva inaintea mea, ignoranta este cea mai tare arma. Fa-i sa creada ca nu te intereseaza paererea lor. La urma urmei, din moment ce iti vorbesc asa, nu sunt prieteni adevarati.

Ai dreptate spunand ca din moment ce ai invatat, meriti mai mult decat a culege capsuni in Spania. Si eu am invatat si invat pentru ca stiu ca merit ceva mai mult de atat. Nu mi-a pasat de parerea altora si nu mi-e deloc rau. Unii iti vor spune ca vei ramane fara prieteni, dar crede-ma: un prieten nu e o persoana care isi bate joc de tine si te evita. Un prieten e o persoana care trebuie sa stie sa te inteleaga, sa te sprijine si sa te ajute.

Iti doresc mult succes!


Psihoyounger

| Antrax a răspuns:

Si mie imi zic asa dar dupa un timp nu au ma avut tupeu.

mira
| mira a răspuns:

Nu-i poti opri, asa ca ignora-i. Ei chiar nu pot intelege ca nu toate mintile sunt la fel. Poate au si ei multiple calitati, dar nu si le-au descoperit.Viata va avea grija de asta.

| Casiana a răspuns:

A te face tocilar pe tine este ca si cum si-ar striga ei insasi ca sunt niste prosti...Sa nu ii bagi in seama, sunt convinsa ca intr-o zi o sa ajungi undeva departe!

| Casiana a răspuns:

Aaaaaaaaaa...Si sa nu uit...Succes mult in noul an scolar... Sper ca la sfarsit sa ai numai medii de 10thumbs up!

| alexdop21 a răspuns:

Sa traiesti!
Partea cu tocilarul sa stii ca e de fapt, din punctul meu de vedere, o mare mare invidie, cine iti spune ca esti tocilar ti-o spune din invidie, pentru ca tu nu ai probleme cu trecutul clasei, nu te-au prins profesorii cu garada jos, deci nu esti ca ei! Sincer sa fiu eu unul nu prea am avut cele bune note la scoala, si eram super invidios pe aia care nu aveau probleme, norcoul meu dealtfel este ca atunci cand ma duceam la scoala prindeam o lectie sau ceva si nu mai trebuia sa invat acasa! Deci cine iti spune ca esti tocilar o spune ca e invidios pe tine, si nu o lua ca de buna pentru ca tu stii ca nu esti! Aaaa si tocilar ineamna unu care invata o lectie azi si maine nu o mai stie, ceea ce nu cred ca se aplica si la tine

| Yly a răspuns:

Nu conteaza asa mult ce cred ei. daca tu nu esti de ce ii iei in seama? si daca asa iti spun si prietenii atunci inseamna ca nu sunt prieteni.invata in continuare si distreaza-te.asa fac si eu.si cei care zic k is tocilara k is la mate info si din astea nu imi pasaoh go on.
Daca esti inteligent si sti sa te distrezi f binewinking.

| Crisu_8081 a răspuns:

Aceia care te fac tocilar sunt niste rautaciosi si nu-ti sunt prieteni adevarati. Dar... exista o posibilitate: poate vor doar sa te tachineze pentru ca vad ca te ataci.Nu-i mai lua in seama si ramai asa cum esti.Intr-o zi vor inceta cu fazele de gradinita.

| Dara a răspuns:

Invidiosi! De 3x invidiosi! Observ ca tu stii ce vrei de la viata asa ca nu-ti mai bate capul cu ei. Acestia nu iti sunt prieteni, dar odata si odata vei gasi si asa ceva. Prieteni iti sunt cei care te apreciaza, nu toti frustratii.

| funnymantm a răspuns:

Prietene fi atent aici! sti termenu de Loser nu? teoretic tocila=loser, dar sa iti zic o chestie:
Un Loser este ala cel ma smecher din clasa ta, pentru ca el nu stie ce vrea de la viata, tu in schimb sti lucrul acesta si lupti pentru ea.
Chestia asta te ridica peste marea majoritate a oamenilor. esti cel mai tarewinking respect. Dai incolo, peste ani de zile o sa isi aplece capul cand o sa te vada la costumel frumoswinking.
Oameni care critia e exteriorizeaza pe ei.

| bebitzu a răspuns:

Daca ei chiar cred asta inseamna ca nu sun prietenii tai. Nu ii lasa sa te schimbe, sa te duca pe un drum gresit si sa nu mai obtii acele rezultate la scoala. EI nu te apreciaza la adevarata ta valoare. O sa regrete mai tarziu cand tu o sa ajungi departe si ei mult mai jos ca tine.

Ai Carte ai Parte

| adyth a răspuns:

Cu ce te deranjeaza daca te numesc tocilar? in timp ai sa vezi chiar e un lucru bun...cand tu o sa ai o munca de birou iar ceilalti or sa dea cu sapa tongue (nu sunt rea)
Nu inteleg rostul...eu una te inteleg perfect, nu trebuie sa te strofoci si sa stai numai cu nasu'n carti ca sa ai rezultate bune... pentru ca si eu sunt la fel.la mine e mai rau...pentru ca acasa nu fac nimic, doar daca sunt teme care necesita timp, restul le fac in pauze oh go on
iar tata mereu se ia de mine ca ma vede ca stau degeaba tongue si se mira cum de am rezultate bune la scoalawinking
culmea happy pe mine nu m'a facut nimeni tocilara... e o chestie de cum te impui in fata celorlalti devil
fii si tu mai dracos si se rezolva devil ai sa vezi ca or sa se oftice si mai mult big grin

| cristi27 a răspuns:

Ei is mai destepti ca chiulesc si raman corigenti? ramai asa cum esti si lasai pe ei sa urle si sa strige dupa tine pana raman fara corzile vocale, ca o sa vada ei roadele peste cativa ani.Asa ca nu te agita, tu urmeaza-ti drumul si eu imi doresc sa ajungi acolo sus, in varf!

| Alex >D a răspuns:

Deci asa eram si eu... am avut 9, 96 la intrare la liceu, la bac parca 9, 70 si in timpul scolii numai 10 laughing si invatam 15 min., iar in rest stateam cu prietene, prieteni. majoritatea zic in gluma. cum iti inchipui ca prietenul tau care te cunoaste te-ar face tocilar cand stie ca nu inveti cate 15 ore? vrea sa te sicaneze...

| mioara a răspuns:

Este un proverb caini latra ursu merge.

| Mefisto23 a răspuns:

Mamăă, eşti varianta de 16 ani a... mea! big grin Asa eram si eu! Ramai cum esti si vei fi okwinking

| Lary a răspuns:

Daca ei au parerea asta inseamna ca nu-s prieteni adevarati. E foarte bine ca vrei sa ajungi undeva. Tine-o tot asa.Nu te lasa de invatat.winking

| gossipgirl a răspuns:

Te fac ''tocilar'' din invidie, pentru ca ei nu inteleg cum e sa nu inveti si sa prinzi din clasa.
Ei, saracii, isi tocesc coatele pe birou si nu invata cat invatam noi in nici 10 min!
BYE`

| christabell a răspuns:

Tu nu esti tocilar, esti istet si vrei sa fii cineva in viata! Felicitari! Imi place cum gandesti! Imi place si ca te distrezi si profiti de tinerete.Acei "prieteni "nu ti-s prieteni, doar amici de distractie invidiosi ca tu esti mai ager si mai copt la minte ca ei. Timpul nu sta pe loc, peste ani cand va veti reintalni, cine crezi ca va crea respect si admiratie? Poate ca si unii din colegii tai "netocilari"daca au norocul, dar tu in mod sigur! Nu te schimba, mergi pe ideile tale, succes in toate!

| Jupiter a răspuns:

Nu te obosi. Indata vei merge la facultate, unde, cu putin noroc, o sa-ti gasesti amici la fel de inteligenti ca si tine.

| gabitzu_8696 a răspuns:

Ei spun asta pentru ca sunt invidiosi pe tine .si e f bine ca inveti pentru ca majoritatea nu fac asta. aratale si tu ca esti mai presus decat eiwinking
deci numai pune la inima ce spun:p tu fa ceea ce doresti nu te lua dup' alti:d

| biby29 a răspuns:

Simplu:invidiawinking

| angel10 a răspuns:

Nu conteaza ce cred alti despre tine, nu conteaza parerea celorlalti, important este ceea ce vrei tu sa faci si ce vrei tu sa ajungi, nu ei te vor intretine, ci tu singur pe proprile tale puteri, pe ceea ce ai cladit incepand de acum, invatand.
esti norocos ca nu stai cu cu orele in fata caietelor, nu toata lumea prinde repede!
Un tocilar este o persoana care invata mecanic, fara sa gandeasca logic, iar tu sigur NU te regasesti printre ei, o persoana care prinde repede, ii fuge mintea, se mai si distreaza nu se afla cu siguranta in categoria tocilarilor!
Exista o oarecare confuzie intre a invata si a fi un tocilar pe care multi dintre noi o fac, pentru ca nu stiu sau nu vor sa recunoasca ce este de fapt un tocilar.
Cei care invata sunt de multe ori etichetati asa din pura invidie deoarece, ei, nu sunt in masura sa invete sau le este prea lene, din comoditate sa puna mana pe o carte.
altfel iti spun: mergi mai departe si nu tine cont de ceea ce cred alti despre tine!
Si vei ajunge departe!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Invidia mai baiatule...stai asa cum esti.
Nu te schimba dupa cum zic "prietenii". Succes.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dupa cum gandesti, nu meriti nici un raspuns.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut big grin
Ei, nu-i mai lua si tu in serios, asa te tachineaza ei, asta nu inseamna neaparat ca sunt rai si invidiosi.Iti dai tu singur seama daca ei glumesc cu tine sau chiar vor sa te faca sa te simti aiurea.

Spune-le ca te deranjeaza apelativul asta, ca tu nu esti toci, esti doar inteligent si iti fuge mintea tongue

In cazul in care nu termina, atunci poti sa-i ignori, sa-ti cauti alti amici, eventual care sa aiba aceleasi interese ca tine, care sa nu fie invidiosi straight face

Nu-ti fa tu sange rau din cauza lor. Faptul de de pe acum te gandesti la viitorul tau este excelent, te felicit pentru asta happy o sa te ajute mult felul asta de a gandi

PS:mai zi-le ca tocilar este ala care invata tot papagaliceste, fara sa inteleaga mare lucru laughing, nu unul care pur si simplu are memorie buna si prinde usor

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Chiar iti pasa? Tu stii ca ei nu sunt ca tine, nu au vise, teluri, un drum de urmat pentru viitor... Deci, nu-i baga in seama, razi si treci peste ce spun ei. Ar vrea ei sa aiba puterea de a te urma dar sunt slabi si nu pot. Este mai usor sa iesi si sa te distrezi decat sa iti faci intai datoria fata de tine, de viitorul pe care ti l-ai ales...deci nu au forta ta si te invidiaza. Du-te mai departe pe drumul tau!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pur si simplu poti sa-i ajuti si pe cei care nu invata bine poti sa le dai sfaturi bune si sa-i ajuti la teme sa le explici si atunci nu o sa iti mai zica asa. daca nu merge las-o balta inseamna ca nu iti sunt prieteni adevarati