| Közmyn17 a întrebat:

Salutare!

Ma confrunt cu o mare problema...Eu sunt un elev care are, pot spune, rezultate foarte bune, nu vreau sa ma laud...Nu stau in fiecare zi sa invat, ci doar sunt atent in clasa si prind multe lucruri din clasa si din ore...Cand ajung acasa, imi scriu repede, ascult muzica, ies afara, ma distrez cu prietenii, radem, glumim, mergem la petreceri, si de obicei ma culc tarziu...Problema este k toti ma considera un "tocilar". Azi am vb cu un prieten si el a inceput la fel...si daca ma gandesc mai bine...mai multi prieteni au adoptat acelasi comportament de a ma face tocilar si de a a ma evita...Eu vreau sa invat pentru. k vreau sa ajung undeva departe, si asa cum v-am mai explict, prind multe lucruri din clasa...Nu vreau sa ajung sa culeg capshuni in Spania(nu vreau sa jignesc pe nimeni), dar cred ca la cat am invatat, merit, zic eu, ceva mai bun...De ce ma fac toti tocilar? Si mai ales prietenii? Cum pot sa indrept aceste lucruri? Cum sa ii fac sa isi schimbe parerea despre mine? Va rog mult ajutati-ma...

Răspuns Câştigător
| Flav a răspuns:

Hai noroc. Si care e baiul daca iti spun asa? Daca tu spui ca imbini utilul cu placutul, scoala cu distractia si te simti bine in largul tau, atunci simte-te in continuare si ignora-i.
Asta e invidie. Probabil nu-i ajuti la teme sau i-ai deranjat cu ceva, si se simt frustrati ca esti peste ei la invatatura. Astia nu-s prieteni care nu-ti zic discret, prietenesc ca esti tocilar, ce o zic din bataie de joc. Si daca nu-ti sunt prieteni, la ce sa te agiti? Lumea vorbeste in ziua de azi doar sa se afirme, sa se bage in seama, sa se faca auziti. Asta ne e caracterul.