| elcosmin a întrebat:

Am cumparat ieri de la un magazin un portofel, iar cand am ajuns acasa i-am rupt eticheta. Mi-am dat seama ca are defect si am fost astazi sa il returnez dar managerul magazinului mi-a spus ca nu poate primi produsul fara eticheta. Mi se pare absurd, adica in 30 de zile disponibile de retour voi stati cu etichetele pe produse? Voi ce credeti? A vrut sa ma fraiereasca sau chiar nu se poate returna fara eticheta?

5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Pentru produsele cumparate din magazine fizice nu exista posibilitatea returnarii. Produsele care au garantie pot fi trimise doar in service. Al tau n-are garantie asa ca n-ai ce face. Returnarea in 14 zile (nu in 30 cum zici tu) se poate face doar la cumparaturile online. Unlele magazine (eMag spre exemplu) au pus posibilitatea returnarii in 30 zile dar numai pentru produsele cumparate online. Daca mergi in magazin fizic nu ai dreptul decat la service.
Citeste: https://bit.ly/389od1N https://bit.ly/35SZk7u

| anonimg a răspuns:

Totul se poate schimba, in afara de lenjeria intimia si toate produsele ce au legatura cu sanepid-ul: saltele, perne, etc.
Portofelul se poate schimba, chiar si fara eticheta.
In cazul tau se poate rezolva problema doar daca mai ai bonul fiscal. Trebuie sa contactezi:
https://reclamatii.anpc.ro/ (unde agentul economic este vanzatorul).

| cfrtobias a răspuns:

Eu cred ca nu poate, nu e eMAG sau alta firma, cumva trebuie sa isi revanda marfa sau sa puna pe raft

| Sophieka a răspuns:

Buna

Nu te-a fraierit. E obligatia ta sa te asiguri de ceea ce cumperi. Trebuia sa il verifici in magazin.
Cand doresti sa returnezi un produs trebuie sa ai bonul si eticheta produsului si produsul nu trebuie sa aiba urme de uzura (adica folosinta), sau daca cumperi altceva, care este ambalat in cutie etc, trebuie sa te prezinti la magazin cu cutia si ambalajul intact. Altfel, risti sa fi refuzat.

| NoisyLight a răspuns:

Eu nu aș cumpăra un produs fără etichetă. Managerul magazinului are dreptate.