| elenasofia a întrebat:

Care profil este mai bun mate-info sau filo?

15 răspunsuri:
| kitty_9669 a răspuns:

Mate-info

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna! Aceasta decizie o poti lua doar tu, dar tu vrei totusi niste pareri. Trebuie sa te gandesti la ce te descurci tu, daca matematica iti place ti-as recomanda matematica-informatica, pentru ca mai tarziu nu vei regreta, te va ajuta, profilul fiind real. Eu am terminat matematica-informatica, am promovat BAC-ul din prima sesiune. Nu este asa greu cum se spune, important este sa fii atenta la ore. Bafta!

| Ramona000 a răspuns:

Mate-info

| ÐÿÅ a răspuns:

Mate-info

| ILoveTacos a răspuns:

Uite de ce majoritatea oamenilor aleg mate-info ca cel mai bun profil:

Daca alegi mate-info, ai nevoie de medie mai mare ca sa intri, deci sunt copii mai buni.Pentru copii mai buni sunt intotdeauna profesori buni.Mate-info va avea mereu cei mai buni profesori(primul motiv).

Al doilea motiv este pentru ca ai foarte multe posibilitati dupa ce termini mate-info, poti sa te duci in orice directie. Jumatate din clasa de mate-info a tatalui meu s-au facut doctori.Ai un infinit de posibilitati.

Pe cand, daca te duci la filologie, ai un numar restrans de posibilitati.Plus ca,de cele mai multe ori,la filologie nu se invata pentru ca acolo ajung nu intotdeauna cei care vor, ci cei a caror medie nu a fost destul de mare ca sa intre la stiinte si mate-info.

Eu vreau sa ma duc la mate info, desi nu sunt olimpica la mate, si nu sunt extraordinar de buna, iar informatica nu-mi place deloc.Totusi,ma gandesc ca o sa-mi foloseasca extraordinar de mult in viitor.

Sper ca te-am ajutat!

| elenasofia explică (pentru ILoveTacos):

Da asa m-am gandit si eu ca ar fi mai bine la mate-info, dar ma tem sti tu de ce....corigenta:-ss

| ILoveTacos a răspuns (pentru elenasofia):