anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o masina inmatriculata pe spania si nu stiu unde si daca pot sa-i fac asigurarea in tara dar sa o pastrez inmatriculata pe spania.ast raspuns

6 răspunsuri:
Stefan
| Stefan a răspuns:

Daca este inmatriculata in Spania, poti sa platesti asigurarea in Romania daca, firma care a efectuat asigurarea are intamplator sucursale la noi in tara.

| ByLoREDaN a răspuns:

Oliver eu platesc 2070 € pe an, Locuiesc in oras, sunt incepator inca pe 1 an, sunt tanar am masina cu motor de 2000 si toate chestile naspa sad dar decat numere romanesti pe masina mai bine platesc aia 2000...

| ByLoREDaN a răspuns:

Oliver sunt in Europawinking am fost la toate agentiile de assigurari iar acum e assigurata la o societate on-line care a costat cel mai putin si am 2000 de dezavantaje, in caz de accident trebuie sa umblu eu pentru acte si mai multe chesti naspa... infine, asta e... La motor platesc 370 € pe anwinking si e 600cc totusi bine big grin

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Nu poti decat daca o inmatriculezi in romania. Daca vrei sa pastrezi inmatricularea in Spania, asigurarea se face tot acolo.Problema e daca o folosesti in Romania si ai accident trebuie sa platesti reparatia.

| oliver427 a răspuns:

Daca este inmatriculata in Spania nu o poti asigura in Romania. iti dai seama ca toata lumea ar face asa daca ar fi posibil, nu ar plati in strainatate asigurare de 700-800 euro pe an ci ar plati in tara 150. Trebuie sa o asiguri in Spania.

| oliver427 a răspuns:

Byloredan, este exagerat de mult cat platesti. in ce tara esti? si la ce firma esti asigurat? este foarte mult eu prima asigurare mi-am facut-o pe un ford am platit 900 pe an. dar 2000 este foarte mult, mai bine circuli cu metroul.