| Armnr a întrebat:

Buna. Nu știu dacă este locul potrivit sa întreb asta dar totuși sa încerc.

Am un vw phaeton 3.2 benzina. Azi i-am schimbat senzorii de oxigen iar după pornirea motorului a început sa scoată fum de prin zona senzorilor și s-au încins destul de rapid. Care ar putea fi cauza mai exactă? Poate ma poate lămuriri cineva.

1 răspuns:
| relian a răspuns:

Sa te lamureasca cineva.Nu ai infiletata bine sensorii aia, nu vad ce ce sa iasa fum daca is corect instalati, sau pe unde.

Sau care o fi facut lucrarea, daca nu ai facut-o tu, o fi umblat Dorel cu mainurile pline de ulei laughing o ramas ulei pe acolo si normal, acolo is temperaturi f mari, o ars uleil ala.

Dar nu va mai scoate fum, dupa ce s-a ars uleiul ala, gata, ca doaora no legat bidonu de ulei acolo laughing

Sau incins sensorii rapid. Dar c e vrei sa faca s-a se raceasca? Pe acolo circula gazele arse ce ies din motor.Ai idee ce temp au acele gaze? De aia se inching este normal sa se incinga.

Dar tu ce faci stai sub masina cu mina pe sensori sa vezi daca se inching laughing pffff ce ocupatii mai au unia.