anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna seara/De curand am avut probleme cu masina, ruland normal din cand in cand nu mai tragea motorul si dupa aproximativ 10 secunde isi revenea si palpaia becul check am fost la tester/cel de acolo a zis in prima faza sa schimb bujile si a sters toate erorile/dupa maxim un km a aparut check aprins, am mers si am pus 4 buji noi pornesc motorul ca prin minune nu s-a mai aprins becul fericit/m-a facut sa inteleg ca acea a fost problema/dupa 200 de km se aprinde din nou dar fara sa sa dea semne motorul doar becul m-am gandit ca e ceva eroare/mai merg 50 de km vad ca nu mai trage calcat la podea plipeste check pentru cateva secunde si masina isi revine, care poate fi problema ca nu mai stiu ce sa zic/motor 1.4 16 v axp/

5 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E alta problema si asa se va aprinde pana o repari in totalitate

| nigearares a răspuns (pentru mgtow):

Cu siguranta e alta asta mi-am dat si eu seama, doar ca e ciudat faptul ca dupa ce am schimbat bujile sa stin becul/si masina a mers super 200 de km dupa nu a mai tras 10 secunde acum merge la fel debine/are intreruperi la 100/200 de km parcursi as putea zice/zici ca sar infunda ceva si se desfunda dupa maxim 10 secunde.

| relian a răspuns:

Nu ai spus ce cod ti-a dat sau a dat, daca ai au scanat masina.Trebuia sa le ceri codu, check ala cand apare sigur ai cod, nu exista.Deci ai schimbat bujiile alea nau rezolvat nimic pentru ca nu aia era problema.Cind nu mai trage este ca nu mai ajunge benzina, dar cauzele is multe, aia au zis fa bijiile crezind ca nu dau alea scinteie.Nu inteleg ce mecanici is aia hai schimba bujiile, pai ce a dat mis fire cumva? Si daca da mis fire nu are cum sa dea toate ca asa ar muri motoru de tot.Cind da mis fire la un cilindru masina nu moare deloc nici figuri nu prea face.In sf mergi si cere sa iti dea codu, ce cod a dat scaneru.Nu conteaza ce motor ai, deci ai masina pe benzina si face figuri.Dci ar fi de la alimentare zic eu, sau daca ei au zis ceva de bujii sa nu fie de la declou sau depinde ce are masina ta ori delcou ori coil ignition pe fiecare cilindru, dar nu ar avea cum sa se intimple sa fie toti aia dusi, deci ai delcou sau cum ii mai spune.Scaneaza iar si cerele codu, sa nu deconectezi bateria lasa asa check ala aprins, mergi la ei si scaneaza iar, apoi sa-ti dea rezultatu, ce coduri is si dupa arati aici, sau cauti pe net si vezi si tu posibile cauze.

| nigearares a răspuns (pentru relian):

Am o foie scoasa la imprimanta/ 8 coduri defecte: 16785 Sistem recirculare gaze evacuare P0401-35-10-flux prea mic -intermitent
17763 Circuit aprindere cilindru 1
P1355 35-10- intrerupt -intermitent
16684-detectat rateuri de ardere
P0300 -35-10 intetmitent
16685 Seaizat rateu de ardere cilindru 1
P0301 35-10 intermitent
16688 Sesizat rateu de ardere cilindrul 4
P0301 35-10 intermitent
16518 -b1-sonda 1
P0134 35-10 -nu este variatie -intermitent
17811 sistem recirculare gaze evacuare
P1403 35-10 deviatie de reglare -intermitent
16804 - b1
P0420 35-00-sistem catalizator randament scazut
Gata de functie:00000000

| relian a răspuns (pentru nigearares):

Ce arati aici is probleme legate de evacuare, si de ardere.Ai mis fire la cilindru 1, deci cauti de la bujie si mergi pe circuit pe cablu pana la capat pana unde duce.Nu stiu ce ai tu daca ai delcou sa ai pe fiecare bujie coil ingitor deci verificate cabluri, mufe tot pana la delcou sau de unde vine curent la acea bujie, aia trebuie verificat, asta depinde de masina de model, poate fi simpla sau sa aiba ceva pe circuitu asta de la calculator pana la buje.Sint masini care au controale, cum is alea ce au pe fiecare bujie cum ii zice in romana bobina de inductie, deci fiecare bujie este cu bobina lui, alte masini au delcou si asa mai departe.Altele au inainte de bobina aia un control electronic, asta in afara de calcultaoru masinii.Si multe alte chestii de astea, deci mergi pe fir de la bujie si te duci si verifici cabluri declou bobina daca a ta are asa ceva si asta e, astea trebuie verificate, Bujia iese din calcul ca e noua, deci mergi mai in sus. Apoi vad ai cod de catalitic converter, ai cod de oxxigen sensor si de scurgeri de gze de la evacuare.Asta trebuie sa verifici toata evacuarea de la motor pana la spatele masinii sa vezi daca pe undeva tevile alea is decoenctate, pierde pe undeva gaze.Acum nu stiu poate sa fie o singura chestie si de acolo sa iti dea pomelnicu asta de coduri.Dar daca masina a rulat mult timp cu mis fire asta inseamna ca benzina aia din cilindru 1 s-a dus pe teava a intrat in catalizatir si mai mult ca sigur ala e dus. Spun ca asa s e intampla, sau daca intra ulei cumva la catalizator la fel iti da cod.Choiar iti zice vezi catalizator randament scazut,adica nu prea mai catalizeaza, ca urmare da cod, adica nu mai treci inspectia never.Dar la fel de bine s-ar putea sa nu fie dus, doar ca ajunge ulei, benzina la el si el nu poate cataliza bine, deci aca rememdiezi mif fire ala adica tu la cilindru 1 benzina nu arde asta e miss fire.Si nu arde odata ca nu-i da bujia scinteia, apoi ca poate nu ajunge curent la bujie sa-i dea scinteie si tot asa deci e problema electrica la cilintru unu, problema care poate fi orice de la cablu, la mufe la delcou sa ce mai are masina ta.Deci nu stii sigur ce este pentru ca este intermitent, adica sporadic cand si cind.Cind este tot timpul iti zice mai clar care ar fi cauzele.La aia sistem gaze evacuate se refera ca ai scurgeri de gaze la evacuare ai scurgeri pe undeva, de la evacuare pana dupa senzorii aia acolo ai bucati nu e totu dintr-o bucata sau cel putin asa cred.Sau daca e s-ar putea sa ai gauri nu stiu, trebuie sa verifici toata teava de esapament de la evacuare din motor pana la capat sa vezi.Cleme ceva sparturi bla bla.Mai intii rezolvi problema aia la cilindru 1 ca de la aia pleaca restul catalizatoru si senzorii, deci nu te apuca sa schimbi nimic la catalitic si senzori pana nu rezolvi problema cu cilindru ala care nu arde.Deci mergi pe fir de la bujie pana la sigurante.Vericia si sigurantele sa nu fie ars vreo una, nu stiu cum is la masina aia a ta daca e siguranta pe toate bujiile sau separat, deci aia trebuie sa rezolvi cilindru 1. Dupa ce rezolvi ala stergi toate codurile tot si rulezi asa iar cu masina si dupa scanezi iar si vezi ceti mai da.Dca dupa ce rezolvi miss fire ala la cilindru 1 si tot iti da cod la catalitic converter si oxigen senzor ala esti catalizatoru e dus.Cum sa iti zic, cand intra benzina ca acum la tine asta se intampla amestecu de benzina din cilindru 1 iese nears se duce la evacuare si ajunge in catalizator, si ala nu face fata sa catalizeze benzina si de aia da cod. Daca sa circulat multi ani asa catalizatoru s-a dus, daca in schimb e problema recenta dupa remedierea cilindrului adica sa nu mai ai acolo miss fire catalizatoru trebuie sa nu mai dea co daca e bun.Cam asta e.Deci de aia tiau zis aia sa schimbi bujile, dar aia gata na rezolvat problema pentru ca nu era problema de acolo.Problema se pare vine de mai de sus.Pot sa verifici daca vine curent la bujie, dar nu tu, mecanii aia ar trebuie sa aiba o scula simpla, se scoate bujia sau fisa din capu bujiei daca ai declou si se pune o scula micuta ceva gen bujie sau poti chiar o bujie sa pui dar scoasa afara si pornesti masina si fci masa cu bujia si trebuie sa vezi daca da scinteie.Aia arata daca curentu ajunge la bujie.Dar nu iti recomand sa faci tu asta daca nu ai mai facut.Doar am spus asa ca idee cam cum s-ar putea verifica. Vorbim degeaba pe aici, aia trebuie sa faci prima data sa rezolvi treaba cu curentu la bujie de la cilindru 1. Dupa vezi cum stai ceti mai da.Bafta oricum.