| Renato_Turcu_1989 a întrebat:

Sunt pus in postura de a-mi cumpara o masina bineinteles SH am mici dileme nu stiu ce model am optat pentru 3 modele nu foarte scumpe.
1 Ford mondeo 2.0 tddi din 2002
2 Citroen C5 2.2 hdi din 2002
3 Renault Laguna 1.9 dci 2002
Diesel toate. Recunosc sunt incepator iar la masini nu ma pricep deloc. Rog cunoscatorii sa ma ajute aa. si toate au cam acelasi pret. Va multumesc mult!

Răspuns Câştigător
| thegeaba a răspuns:

Eu sincer mi-as lua Citroen C5 sau Renault Laguna. Fordul nu e construit cu piese originale, are imprumutate de pe la toate marcilewinking

12 răspunsuri:
| RB26DETT a răspuns:

In locul tau mi-as lua volvo v40 care bate la fund toate masinile ce le-ai pus acolo, ia-ti daca vrei un 1.6 sau 1.8winking daca iti place puterea ia-ti 2.0! sau T4 masina de lux foarte confortabila si stabila!

| thegeaba a răspuns (pentru RB26DETT):

Eventual ii dai tu bani sa-si cumpere. Ca un Volvo in stare buna post 2001 costa de la 4000 euro in suswinking

| RB26DETT a răspuns (pentru thegeaba):

Daca are bani de ce a zis el inseamna ca trebuie sa aiba bani si de volvo! recunosc, eu mi-am luat un v40 din 97 dar full option si full piele, am dat pe el 2000 de euro si are motor de 2.0 si are si instalatie gpl instalata, mie mi se pare o oferta foarte buna, pana acum, de 2 ani de cand am masina nu am avut nici o problema cu ea.

| perladunarii a răspuns:

Salut, citroen si renault au piesele de schimb foarte scumpe si nu sunt fiabile, adica se strica intr-una! Ramane fordul, dar iti recomand ca branduri 2 care stiu ca au si piese ieftine si masinile sunt de durata, volkswagen sau opel! Salut

| Renato_Turcu_1989 explică (pentru perladunarii):