| ionutul289 a întrebat:

.am si eu o problema care e enervantă rau de tot.
Detin un opel astra g 1, 7 2001 iar de aproximativ 1 luna..cand o pornesc la rece prima data, porneste la cheie, scoate un fum mai mare ca de obicei, nu trage + se aude zgomot de tractor..mentionez ca dupa 20-30 minute cu ea isi revine..de la ce poate fi?
Am fost la un tester..prima data mi-a zis pompa de injecție, apoi calculatorul, ECU..nu mai stiu ce sa cred...
P.s : Pe pompa de injecție aveam un senzor..cand miscam de el, se tura, facea ca dracu si se oprea masina.
Multumesc, orice raspuns ar fi binevenit.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Mda... Vad ca m-am inselat, nu sunt pompe Bosch alea, si nu cred ca au calculator separat.
Daca zici ca facea urat cand umblai la acel senzor, poate nu ar strica sa ii verifici mufa, sa nu faca scurt, apoi sa il schimbi.

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

"Am fost la un tester..prima data mi-a zis pompa de injecție, apoi calculatorul, ECU..nu mai stiu ce sa cred... " - asta ma duce cu gandul la calculatorul pompei. Probabil ai motorizarea DTI, cu pompa Bosch VP...
La alea sunt probleme cu calculatorul, dar se pot si repara o data, de doua ori. Nu stiu ce senzor spui tu ca il miscai, senzorii importanti ai motorului nu sunt chiar la indemana, si in nici un caz nu se pot misca la mana.
Masina aia a vazut service in ultimii 10 ani?

| ionutul289 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Firul de pe senzorul de turatie...de la pompa de injecție..ala il miscam si se tureaza..crashkaft sau cum se numeste.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru ionutul289):

Mda... Vad ca m-am inselat, nu sunt pompe Bosch alea, si nu cred ca au calculator separat.
Daca zici ca facea urat cand umblai la acel senzor, poate nu ar strica sa ii verifici mufa, sa nu faca scurt, apoi sa il schimbi.