Am uit sa zic, modificata
Folosind NOS (Nitros Oxyde Systems) poți dubla chiar puterea!
Daca schimbi "una-alta", sari de 200cp cu el, dar cu investitii serioase. Asculta ce zic astia:
https://www.youtube.com/watch?v=wHxV0h7EnF8
Depinde cat de mult modifici din motor.
Undeva pe la 125-130cp din remapare.
Daca mai adaugi si o turbina, admisie, injectoare te apropii de 170.
Dar nu stiu la cat rezista internele, oricum, de la 150 cp incolo, sigur o sa ai de facut upgrade-uri in motor.
Recomandarea mea, daca vrei CP, vinde actualul, si ia-ti un ARL.
Mai mult de 150-160 nu as baga. Dar totusi, daca vrei cai multi prin resoftare ii poti pune o turbina noua.
Si de ce sa puna o turbina noua?
Turbina k3 de pe Golf duce lejer pana la 270cp.
I
Eu am vazut prea multe turbine VW cu palele tocate si trase de motor, ca sa cred asta
Cred ca ai omis faptul ca trebuie "doar" schimbat axul, si palele, apoi poti face soft, cam la oride TDI din perioada pomp-duse.
Tu ai luat teapa cu passatul ala al tau cu un milion de km si de atunci VW iti sta in gat.
Cu ulei ieftin se duc toate turbinele.
Nu e nicidecum primul VW ce mi-a trecut prin mana.
Nu am facut deloc referire la al meu AFN cu "milionul", ca la ala, turbina e singura chestie care se invarte fara interventii. Vorbeam de PD. Nici nu am avut. Doar am tractat, si exploatat.
Am lucrat in cateva service-uri.
VW nu face masini. E la fel de prost ca si alte branduri, dar idiotii le lauda, ca arata bine. Si mai si platesc in plus pentru ele. Pardon, pentru nume.
Moor. Dacă nu mă înșel ești BoNe de pe B-Hood nu? Te saluta TheTommy.
Ma confunzi
Raspunsul e simplu: atatia bani cat esti dispus sa bagi in el, atat de multi cai o sa scoti, acopera orice raspuns.
AjutoameniipeTPU întreabă: